Gå til innhold

Fade et layer ut i underliggende layer (bakgrunn) i CS3

Anbefalte innlegg

Hei. Har prøvd meg litt i photoshop i det siste og har brukt History Brush Tool. I den forbindelse vil eg ha en del av eit overliggende layer skarpt, og uten bruk av opacity, mens noe av layeret er helt borte mens en del rundt "motivet" som skal være skarpt i overliggende layer fader ut i underliggende layer (bakgrunn). Nokon som veit kva verktøy eg skal bruke her ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om eg forstår rett, kan du bruke ei maske. Lag fyrst ei grov markering med lassoverktøyet rundt det som skal vere heilt synleg i det øvste laget. Med markeringa aktiv, legg til ei lagmaske på det øvste laget, ved å klikke på knapp nummer tre frå venstre nederst i lagpanelet. For å få overgangen gradvis, blur maska med Filter --> Blur --> Gaussian blur.

Alternativt kan du bruke ein radiell gradient på maska, som nemnt/forklart her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=684840

Lenke til kommentar
Om eg forstår rett, kan du bruke ei maske. Lag fyrst ei grov markering med lassoverktøyet rundt det som skal vere heilt synleg i det øvste laget. Med markeringa aktiv, legg til ei lagmaske på det øvste laget, ved å klikke på knapp nummer tre frå venstre nederst i lagpanelet. For å få overgangen gradvis, blur maska med Filter --> Blur --> Gaussian blur.

Takkar så mykje for svar ;)

Denne oprasjonen fungerte fint :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...