Thor. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei. Jeg blir alene og har lite å gjøre på i helga, så jeg tenkte jeg kanskje skulle leie/kjøpe en film. Hvilke filmer kan være morsomme å se? Jeg liker i hovedsak humoristiske familiefilmer som Istid men jeg ser litt diverse. Har kanskje litt rar smak men jeg vil ikke se film med for mye action, men en grøsser som Ghost ship imdb hade jeg likt. Max manus og fatso har jeg allerede sett sett. Begge var gode filmer Noen forslag for helga? Lenke til kommentar
Don Vito Corleone Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kliner til med litt diverse jeg. Komedier - Godt og blanda: Waiting, Clerks 1 & 2, The Big Lebowski, Bad Santa, Forrest Gump, Life of Brian, Wall-E, Terkel i Knipe, Shaun of the dead, Friday, Happy Gilmore, How High osv. De som poppet opp i hodet. Bad Santa: "Fucking Leonardo Da Vinci." Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ser man det ja , flere er notert. Jeg mener å ha sett en film på canal + engang. Den handlet om et par som skulle ha seg ny bolig forde de skulle stifte familie. Ulempen er at en gammel dame har bosatt seg i toppetasjen så den blir ikke ledig før hun forsvinner. Dette ender i forskjellige tragikomiske hendelser og forsøk på drap for å få den manglende boplassen. Husker ikke detaljene men klarer noen å skimte hvilken film dette er? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du snakker om Duplex Kommer ikke på mange forslag. Anchorman, Top Secret, The Thing, From Dusk till Dawn. Disse var fin underholdning for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå