Asaf_p Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei har et gammelt eos 300 analogt med sigma linse (10-50 eller noe sånt). Spm er om jeg kan bruke dette obj på nye eos kameraer og få likeverdige bilder selv med gammelt obj? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sannsynligvis, så vil du få kompabilitetsproblemer. Så objektivet vil ikke virke. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det objektivet kunne jeg godt tenkt meg, med det finnes ikke. Og uansett hva det egentlig er du har så er det stor fare for at det ikke kan de "nye kodene" til moderne dSLR i Eos-serien, og derfor ikke kompatibelt i praksis. Det er nemlig ofte slik med gamle Sigma for Eos. En annen sak er at det neppe er særlig bra i forhold til nye EF-S 18-55 IS. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 ok. takk for svar. da kjøper jeg nok d40 som er billigere enn canon 1000d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå