Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"fritidsproblemer" hva å gjøre?

Gjest Gresshopper

Anbefalte innlegg

Gjest Gresshopper

Hei

Jeg er ganske usikker på hva jeg skal finne på i fritiden min, altså det er ikke noe massivt problem ettersom jeg har venner osv. Men problemet ligger i den tiden du har når du kommer hjem fra skolen og resten av dagen. Det blir ofte slik at jeg driver bare å surfer på nettet på steder som dette osv. Jeg strever med å finne en hobby og det er vanskelig å finne noe jeg kan bli "god" i. Er det noen som har hatt lignende opplevelse eller har svar på problemet? Jeg er snart 17 år, og føler som om tiden min til å bli god i noe går ut (veit det høres dumt ut).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshopper
Trening kanskje!

Og da får man noe man kan snakke med andre om.

Jeg har så "rare" hobbyer der jeg enda ikke har funnet venner som har lignende "hobbyer" som meg...

Jeg drev med trening en stund, med jeg sluttet etter 1,5 år kanskje pga jeg orket ikke tanken å måtte gjøre det hele. Det ble liksom en jobb, leter etter noe som ikke er så "slitsomt".

Lenke til kommentar

Trening er absolutt å anbefale, selvom det kan virke slitsomt i begynnelse. Dersom du begynner å trene vil du produsere mer endorifiner som gir deg en slags lykkefølelse.. Jeg har blitt avhengi av å trene nå, men i begynnelsen var det bare foreldrene mine som maste om at jeg måtte :p

Hvis ikke så kan du f. eks prøve deg på noen online spill, hvis det er av interesse..

Lenke til kommentar
Hvis ikke så kan du f. eks prøve deg på noen online spill, hvis det er av interesse..

Hvis du begynner med world of warcraft vil du ikke få problemer med for mye fritid hvertfall :D Vil ikke anbefale det egentlig...

Lenke til kommentar

Jobb og trening. Du vil uansett ha bevhov for penger når du blir eldre, derfor er det lurt å jobbe og bygge seg opp litt egenkapital. Det vil gi deg mange fordeler senere i livet.

Ellers er det også en god ting å være i god form. Det er også investert tid med tanke på være søte damer.

Jeg mener det er lite smart å bruke alt sin fritid på internett. Jeg prøver selv å holde meg unna all mulig forum og online spill, siden det bare tar tid, og gir meg lite konstruktiv tilbake.

Lenke til kommentar
Har du spilt det selv, eller bare hørt masse rart fra andre?

Onlinespill er fint tidsforbruk. Du bestemmer selv akkurat hvor mye tid du legge oppi det. Ikke hør på folk som o0, de har ikke peiling.

Jeg har spilt det nok vil jeg si ;) Du bestemmer selv ja, men man blir hekta...

edit:

hvis DU har spilt det, så vet du nok at det fort tar opp mye tid ;)

Endret av o0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...