tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var fantastiske skyer over deler av østlandet i dag. 1/40s, f/4, 25mm, ISO 400 E-420 + 25mm f/2.8 Tom Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nydelig bilde, du klarte å fange følelsen av lyset mye bedre enn meg Spesielt liker jeg hvordan ungen(?) på veien virker så liten og betenkt i forhold til det enorme treet og en himmel som gjør alt den kan for å fange oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var fantastiske skyer over deler av østlandet i dag. Ja, fantastiske farger du har fanget her. Irriterte meg saftig at jeg ikke hadde et kamera i nærheten da jeg gikk ut fra jobb og så himmelen i ettermiddag Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nydelig himmel, og et nydelig bilde med fin komposisjon! Er igrunn ikke så mye negativt å si om bildet fra min side. Enig i Jimmith angående ungen med ransel på bakketoppen, det ble en ekstra dimensjon over bildet med denne i senter. Ekstra positivt at skyene er krystallklare, det likte jeg:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hyggelig at dere likte bildet. Det er faktisk to jenter som står på toppen av veien, men hun til venstre skjules på grunn av tretoppen. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du har levert mye flott i det siste, men dette blir for pregløst. Noe for ungdommen, kanskje? Jeg lot meg dessverre ikke dupere, men hadde relieffene av mennesker vært mer sentrale så hadde det blitt noe annet enn en fin himmel med silhuetten av trær. Du har levert mye flott i det siste, men dette blir for pregløst. Noe for ungdommen, kanskje? Jeg lot meg dessverre ikke dupere, men hadde relieffene av mennesker vært mer sentrale så hadde det blitt noe annet enn en fin himmel, med silhuetten av trær. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fine farger og fine siluetter, er enig med de over meg. Synd at den stolpen er i veien og tar litt mye oppmerksomhet. Fint bilde! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Du har levert mye flott i det siste, men dette blir for pregløst. Noe for ungdommen, kanskje? Jeg lot meg dessverre ikke dupere, men hadde relieffene av mennesker vært mer sentrale så hadde det blitt noe annet enn en fin himmel med silhuetten av trær. Var nok ikke hensikten å dupere garvede fotografer. Det har vært en del snakk om himmelen på østlandet idag, så jeg tenkte jeg kunne dele den med dere. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og det er jo helt ok, er det ikke det da? Og det er jo helt ok, er det ikke det da? Men du kunne jo ha lokket pikene til deg med elendig trance/rapmusikk og sukkertøy... Jeg tar jo mange pregløse bilder selv, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Men du kunne jo ha lokket pikene til deg med elendig trance/rapmusikk og sukkertøy... Hadde jeg gjort det, så hadde jeg nok sittet på glattcelle nå, og dere kunne lest om meg iavisen i morgen ... Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men du kunne jo ha lokket pikene til deg med elendig trance/rapmusikk og sukkertøy... Hadde jeg gjort det, så hadde jeg nok sittet på glattcelle nå, og dere kunne lest om meg iavisen i morgen ... Tom Jeg mente jo ikke at du skulle gjøre noe annet enn å lokke dem nærmere, Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nåda. Driver en med småjentelokking med godteri for å ta bilder av dem så fortjener man vel egentlig et par døgn i glattcelle? Jeg syns også bildet manglet noe selv med alt det har. Det er jo fargetikt og pent men er allikevel litt kjedelig å se på. Høydeformatet og det store treet gjør at jeg ikke får så veldig inntrykk av hvor mektig himmelen har vært. Kanskje PMn er inne på noe når han skriver at menneskene kunne vært mer sentrale, og det vil vel kanskje en crop gi en anelse om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå