Gå til innhold

Bioware to chat about Mass Effect 2 at GDC '09


Anbefalte innlegg

Hosted by Biowares's own Dusty Everman and Project Manager Corey Andruko will be the session "The Iterative Level Design Process of Bioware's MASS EFFECT 2." We don't believe that to be a typo, we think they really mean Mass Effect 2.

 

According to the description, the session will focus on the "Mass Effect team's new level-creation process" where attendees will "gain insight into some of the major issues the development team encountered while building Mass Effect at BioWare." Sounds pretty legit. You can bet Mass Effect 2 will be talked about, shown or completely revealed at this year's GDC.

 

Kilde

 

GDC vil bli holdt den 23 - 27 Mars, for de som ikke vet dette.

 

Fantastiske nyheter for min del, da ME har vært en av mine beste spillopplevelser.

 

Nå lurer jeg på om ME2 vil komme på PS3, eller forbli et eksklusivt spill.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

"Blir nok ikke", er dette noe du vet eller noe du tror? Isåfall hvis det er fakta, å sleng på kilden med det samme. Pic or it didn't happen. Om så, kommer de sannsynligvis til å tape mye på det! Jeg er sikker på at det er enormt mange PS3 eiere som sikler etter Mass Effect 2, men vi får se. Jeg håper det kommer til PC i tilegg til begge konsollene.

 

Ser fram til GDC 09. ;)

Lenke til kommentar
Trenger du virkelig kilde? Det var nøyaktig dette som skjedde med originale Mass Effect, og det er utviklet seg til å bli en kjent tradisjon i denne konsollgenerasjonen. Jeg ser ingen grunn til å håpe på en PS3-versjon.

 

Enig. Er litt som at MGS 4 ikke kom til Xbox360 selv om de hadde tjent bra på det siden mange 360 fans sikler etter det (meg inkludert hadde ps 2 før og det var yndlingsserien min)

Lenke til kommentar

MGS4 er bygget opp fra grunnen av, hvor alt ble designet for PS3.

 

Mass Effect bygger opp på U3-motoren, som allerede skal fungere på begge konsollene, dvs. at det er enklere å utvikle ME2 til begge konsollene.

 

Uansett, EA sa et eller annet ang. dette, husker dog ikke nøyaktig hva de sa.

 

Den som lever, den får se.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"Blir nok ikke", er dette noe du vet eller noe du tror? Isåfall hvis det er fakta, å sleng på kilden med det samme. Pic or it didn't happen. Om så, kommer de sannsynligvis til å tape mye på det! Jeg er sikker på at det er enormt mange PS3 eiere som sikler etter Mass Effect 2, men vi får se. Jeg håper det kommer til PC i tilegg til begge konsollene.

 

Ser fram til GDC 09. ;)

 

har ikke no sikker kilde på dette nei. trudde jeg hadde det idet jeg skreiv her, da jeg hadde lest at det var xbox eksklusivt i 6mnd før pc. Vet ikke helt hvor den artikkelen har blitt av, så det er jo litt spess. Men som lest i gamereactor så er det ikke hverken bekreftet eller avkreftet ps3. Personlig trur jeg det blir som med me1 at det kun blir xbox360 og pc. Er jo tross alt litt jobb å konvertere det enda en gang til ps3, å kan ikke tro at EA's allerede ganske thighte skjema gjør plass til slikt. Ang det å tape så mye på det, så trur jeg ikke de gjør det. De kan ikke 'tape' mer enn det de gjorde på me1 siden den ikke kom til ps, så de ville vel økonomisk kanskje tjent på å gi det ut på ps3 åsså, eller så kan jo de som har ps3 enten kjøpe en pc eller xbox :p Personlig så håper jeg ikke (kommer til å bli hatet av konsoll eiere nå) at me serien kommer til ps3 i det hele tatt. er nok med at det er xbox ekslusiv. For industrien sin del så er det viktig at ikke alt blir oppslukt av konsoll, og at noe forblir på på pc også :)

Lenke til kommentar

Det rare er at man skulle kunne fortsette på karakteren sin fra forgjengeren ved å hente info fra lagringsfilen fra forgjengeren. Hvis nummer 2 kommer til PS3 så vil jo det bli umulig, om de ikke porter forgjengeren i tillegg, men det har vi ikke hørt noe om. Selvfølgelig MÅ man ikke ha spilt forgjengeren, men likevel får det meg til å undre litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...