janrogerhaugen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei Jeg har problemer med å få startet bilen min og lurer på om det er noen som kanskje har noen gode tips om hva problemet kan være. Det jeg sjekket først var bensinpumpa,for den skal jo normalt bygge opp et trykk når man vrir om tenningsnøkkelen,og det hører man jo som regel. Den var helt død. Har prøvd litt forskjellig som f.eks * kjøre strøm rett på pumpa (da kommer bensinen og bilen starter,men stopper så fort jeg tar vekk strømmen) * Har bytta bensin rele` * Målt sikkeringen til pumpa og den er ikke gåen * Bytta styreenheten Jeg finner ikke støm på ledningene som går til bensinpumpa. Noen som har peiling på hva det kan være? På forhånd TAKK:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Høres ut som brudd i en av lederne til pumpen. Du har vel sjekket at du får spenning ut fra releet? Lenke til kommentar
janrogerhaugen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Skal jeg være helt ærilg,så har jeg ikke sjekket strøm ut fra releet. Men det skal jeg gjøre Takker for svar Lenke til kommentar
janrogerhaugen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 hei igjen Etter mye plunder fant jeg ut at jeg har kommet borti en bryter som er lagt opp til direkte strøm til bensinpumpa av forrige eier. Han har sikkert hatt problemer og fant ut at det var letteste måte å fikse problemet på takker for tipset ihvertfall:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå