Guahtdim Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Var på utkikk etter månen igår, men det var endel skydekke over Oslo da jeg så etter månen. Fikk sjansen igjen i dag tidlig. Croppet heftig. 70-300mm@300 f/5.6 1/800s Orginalbilde Endret 5. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Ser at eg har forbrote meg mot reglane og lagt inn nokre bilete i 1280 bredde...... jaja...... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Da er det kun en fullmåne igjen i 2009. På nyttårsaften. Det er årets 13. fullmåne, og denne siste har enda en måneformørkelse. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Da var året over. Ble kansje ikke det helt store "oppmøtet" men noen bilder ble det da. Er det bare å fortsette da eller? Eller en avstemming/uoffisiel kåring kansje? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Da var året over. Ble kansje ikke det helt store "oppmøtet" men noen bilder ble det da. Er det bare å fortsette da eller? Eller en avstemming/uoffisiel kåring kansje? Det enkelste er vel å gå tilbake til den store MÅNE tråden og poste bilder det når de dukker opp. Jeg skal se om vi kan lage en liten avstemning. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Synes "bare én post pr. bruker" er en teit regel. Man kan da ikke se om det har vært aktivitet siden sist. Bedre med en post pr. bilde - da kommer tråden opp i Mine Innlegg når noen har postet et nytt bilde, og man kan gå inn og kikke, og eventuelt kommentere i kommentartråden. Tror det da hadde vært en hel del mer trafikk. ..Og bidrag! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Synes "bare én post pr. bruker" er en teit regel... Enig. Også ser jeg at vi ikke engang tilsammen klarte å få bilder av alle månene. Da er vel egntlig dugnaden mislykket? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg kan i ettertid være enig i at det var en teit tittel. I tillegg så tror jeg en utfordring som denne trengte mer oppbakking av undertegnede enn det den fikk. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå