Eltviken Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Heisann! Synest du har fanget pusen i et godt øyeblikk her med et flott ansiktsuttrykk fra katten`s side. Liker veldig godt gresset i forgrunnen og steinene i bakgrunnen gir mer liv i bilder. Må ha vert veldig kald vind den dagen! EDIT: Likte det siste utsnittet best! Flott bilde! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Enda en gang må jeg få takke for fine ord til pus... Eltviken: Det var nok ca.15 grader, og det er ikke ille sommertemperatur for oss her ute. Maks temp sommer`08 var 22-23grader. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Meget bra bilde. B/W med litt høyere kontrast så kunne jeg slengt dette opp i stua edit: tok meg friheten Endret 10. januar 2009 av hallvis Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ikke enig i den der, Hallvis Men hyggelig at du kan like bildet da! Syns det ble for tamt i din versjon, alt gikk liksom i ett, og syns fargene til Kaiser var essensielle i dette bildet. Edit: Skriveleif Endret 10. januar 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Enkelt og greit det beste katte bildet jeg har sett så langt på dette forumet. Gratulerer med et skikkelig blinkskudd !! Alt er perfekt Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Oi, det var snillt sagt/skrevet Takk da! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Meget bra bilde. B/W med litt høyere kontrast så kunne jeg slengt dette opp i stua Kanskje, men måtte dratt mye hardere i spakene i så fall... Dette er kanskje i meste laget - men er mer i den retning jeg tror man måtte da. Vanskelige farger å jobbe med, dog. Ellers likte jeg bildet meget godt, og den siste versjonen er klart best. Endret 10. januar 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå