Larsenio Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Ja.. Dette blir vel slakt kanskje. Men lurer bare på om det er noen her inne som syns dette er et greit bilde? Tok det tidlig i sommer, det var pålandsvind og Kaiser (katta) har havluft i nesen sin. 1/180 sekund lukkertid f/9.5 ISO 100 55mm brennvidde Takker for alle innspill:) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Morsomt og søtt bilde. Ville ha kroppet bort mere under og til høyre på bilde. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes det er herlig! Får en skikkelig varm sommerfølelse. Uttrykket til katten er priceless. Til og med PMnormal må vel like dette, og vi vet jo alle hvor glade han er i kattebilder. Det er jo ganske mange "se på katten min"-bilder ute, men dette er så langt fra en av de. Du får formidlet en varm sommerbris på en ypperlig måte og hadde det vært min katt så hadde det bildet vært blåst opp og hengt på veggen. Nå ligner den katta en del på den ene katta mi, så det er ikke langt unna jeg har lyst til å henge den på veggen uansett. Synes det funker bra at katten er så midstilt, for det har en klar retning med luft foran. En ide kunne vært å speilvende det, sånn at det blir litt mer "normal" retning? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Mja, kan jeg egentlig det? Joda, jeg har en god dag i dag. Jeg ville i alle fall ha fjernet noe i bunn, men ellers kan det være slik det er. Det er greit å fjerne litt bak også, men det er strengt tatt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg likte det skikkelig godt. Kaller det å ta bilde av denne situasjonen et blinkskudd, og jeg syns det er godt utført. Kan nok sikker croppes bedre, det finner du jo kjapt ut av om du prøver de rådene de andre ga. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Oioi:) Dette var hyggelig lesning! Godt å se at dere liker bildet, her en versjon av det med cropping nede og i høyresiden, som dere anbefaler: Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 De som anbefalte crop hadde rett, det ble faktisk enda litt bedre. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Off coruse. Jeg har alltid rett Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Det ble klart mye bedre. Muligens du skulle tatt i pittelitt mindre på høyresiden. Denne katta er sjefen, og den vet det! Tom Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Sjefskatta ja:) Takker igjenn for deres varmende ord! Lenke til kommentar
schester Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 synst det 1. bilde var awesome`est, det var veldi oversiktlig og spennende, katten bringer er morsom kvalitet i bilde =D Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Er litt enig i dèt, at det første jeg la ut hadde bedre utsnitt. Ble litt "tett" , det andre.. Og takk:) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Litt av et blinkskudd dette her ja, fint katte bilde Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Takk Dan83! Kan som en tilleggsopplysning tilføye at det er på en måte arrangert. Dvs, jeg gikk rett utenfor huset vårt, og visste at Kaiser da ville vise meg sine yndlingsplasser (han elsker å dilte i føttene mine i nabolaget), og jeg fotfulgte han med kameraet og tok bilder her og der av han mens han poserte for meg. Det føltes på en måte som om han sa "ta bilde av meg nå" overalt :!: Lenke til kommentar
Taters Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Utrolig bra! Kan nesten lukte sjøluften selv! Jeg synes en crop et sted mellom de to bildene hadde passet best. Første bildet har litt mye, mens andre bildet har litt lite. Dette er da bare småtteri, i sin helhet er dette et veldig bra bilde! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Taters: Takker og bukker, det varmer en selvlært amatørfotografs hjerte Var det noe sånt som denne versjonen du mener med en mellomting? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, herlig! Er enig. Nå er pus plassert riktig i bildet. Tom Lenke til kommentar
schester Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 eg berre elsker måtem katten sitter å utrykke has/henne er så behaglig og avlsappende skikkli blinkskudd Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann! Synest du har fanget pusen i et godt øyeblikk her med et flott ansiktsuttrykk fra katten`s side. Liker veldig godt gresset i forgrunnen og steinene i bakgrunnen gir mer liv i bilder. Må ha vert veldig kald vind den dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå