edmundul Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan kan man skrive en tekstmelding uten mulighet for å legge inn smiley?! Dette får jeg ikke til påmin nye Nokia E66 - hvordan i alle dager gjør jeg det? Har forsøkt "Sett inn", men da er det kun sett inn mal som er alternativet. Flewre trykk på 1-tallet = bare punktumer. 1-tallet og 3-tallet = symboler, men ikke smileys. Åpne spesialtegnmenyen = ingen smileys. Lenke til kommentar
granny Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan kan man skrive en tekstmelding uten mulighet for å legge inn smiley?! Dette får jeg ikke til påmin nye Nokia E66 - hvordan i alle dager gjør jeg det? Har forsøkt "Sett inn", men da er det kun sett inn mal som er alternativet. Flewre trykk på 1-tallet = bare punktumer. 1-tallet og 3-tallet = symboler, men ikke smileys. Åpne spesialtegnmenyen = ingen smileys. Du må nok sikkert som jeg med min N95 lage de selv... dessverre... :-) Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Nå har jeg fått hjelp til min Nokia95 8GB - kanskje du også kan få nytte av denne posten? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1063149&hl= Lykke til! Endret 2. februar 2009 av granny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå