torilg Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei! Jeg skal reise til Hawaii i fire uker, og kunne tenkt å tatt med meg laptoppen.. Men med tanke på at de har lavere strøm enn oss, er det noe jeg trenger å kjøpe for at den skal fungere da? Er helt blank på dette området, så setter pris på svar! Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Du må se på laderen, der skal det stå hvilke spenninger og frekvenser den er godkjent for. Stemmer det ikke kan den ryke i det du setter den inn i kontakten, eller kanskje føre til brann senere... Det er vel slik: USA: 120v, 60hz Norge: 230v, 50hz På laderen til min Eee står det: Input: 100-240v, 50-60hz Ergo kan min brukes både her og i USA, men du må sjekke hva din er godkjent for. Edit: Hvis det ikke stemmer, og du trenger pcen må du kjøpe en ny lader som passer med strømmen i USA. Endret 8. januar 2009 av grizzlyx Lenke til kommentar
torilg Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Aha, på min står det det samme som på din. tusen takk. jeg tror jeg har letet nettet rundt! Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du vil likevel trenge et adapter, da amerikanerne bruker andre stikkontakter. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Adapteret finner du på Elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå