RMBB Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 For noen uker siden fikk jeg plutselig vondt i magen etter og ha skøytet en dag. Det varte kanskje rundt et par timer og så forsvant det. Dagen etterpå fikk jeg influensa så det kan ha noe med saken og gjøre. Men nå på mandag våknet jeg med litt vondt i magen. Det ble værre utover dagen men kom liksom innimellom. Har nå hatt det siden og mandag og det virker nå som det kommer når jeg beveger på meg og kommer i visse posisjoner. Noen som har anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kanskje en mindre forstoppelse eller lignende? Vil anbefale å kjøpe nyco, fåes vel ihvertfall på apotek. Det er fruksalt som blandes i vann, og drikkes mens det bruser. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvor er smertene? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Kanskje en mindre forstoppelse eller lignende? Vil anbefale å kjøpe nyco, fåes vel ihvertfall på apotek. Det er fruksalt som blandes i vann, og drikkes mens det bruser. Hmm, har lurt på det jeg og. Eventulet "kolikk" Men synes alt virker som normalt ellers. får man diare av den? Hvor er smertene? Litt under mellomgulvet som oftest. Ellers kan det også være midt i magen, rundt navelen. Litt vanskelig å si eksakt.. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 det kan jo være luftsmerter. gjør det vondt når du reiser deg fra liggende stilling eller når du lener deg bak/forover? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) det kan jo være luftsmerter. gjør det vondt når du reiser deg fra liggende stilling eller når du lener deg bak/forover? Det varierer litt. Men som oftest når jeg reiser meg opp fra sittende. Og hvis belte klemmer på magen. Endret 9. januar 2009 av Jyztrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå