mysayene Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei, Fikk meg en Acer Aspire 6935G, og har prøvd å formatere men etter å ha installert alt crappet som fulgte med måtte den reboote, da kom den in i Acer eRecovery Management og ber meg velge et alternativ; Restore System from factory default Restore System from User's backup Exit Kan bare velge Exit siden de andre er gråe og jeg kan ikke klikke dem, når jeg tar exit rebooter pcn og får meg in i samme sted, "Acer eRecovery Management" med akkurat samme valg som forrige gang, og sånn holder det på i en evig sirkel, noen som vet hva jeg må gjøre? har ikke CD i og har prøvd å ta ut all strøm tilførsel men ingenting virker... ganske kjipt for jeg trenger pcn i morgen på skolen. Venligst hjelp, mvh mysayene Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 tok du backup av vista før du gjorde noe med dataen når du fik den ? Lenke til kommentar
mysayene Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) tror ikke d Endret 8. januar 2009 av mysayene Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 1 da har du et problem fordi det er i slike situasjoner du skal ha de 2. er litt rart at Restore System from factory default ikke virker da all infoen skal være på skjult partisjon. 3. foreslår at du drar til den butikken du kjøpte den av de fikser det (virker som en garanti sak ) Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Følger ikke crappen med i Recovery, det var sånn hos meg :O Så installerte Windows Xp, nå har jeg Windows 7 beta da..... Ta og skaff deg Vista dvd og installer helt fra bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå