Gå til innhold

Black and decker "dremel"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, den? Vist jeg tenker på den samme så sier jeg LOOOOL!! Den har rpm lik 1? hehe.. å kster 499,.- eller noe??

Men du! Send meg en PM, så skal jeg gi deg et SYKT bra tilbud..

(vill ikke at alle skal vite om det..) Altså 60 deler + Dremmel for under :yes: 700 kr.. :D

Eller send en mail.. :yes:

Lenke til kommentar

Hah , det var da litt av en kommentar! En annen jeg prata med som har , dremel , og dremel pro sa at den var grei nokk! Det at den har rpm lik 1 er jo bare tull !

Menne ,er din dremel mye brukt? Gammel ?

Kan ikke ha noe utbrukt sjit! Og funker den ikke saksøker jeg deg! :x

Lenke til kommentar
Hah , det var da litt av en kommentar! En annen jeg prata med som har , dremel , og dremel pro sa at den var grei nokk! Det at den har rpm lik 1 er jo bare tull !  

Menne ,er din dremel mye brukt? Gammel ?

Kan ikke ha noe utbrukt sjit! Og funker den ikke saksøker jeg deg! :x

Jeg skal ikke selge min, men jeg veit om noen som har tilbud på de nå.. (Slutter når lager er tomt)...

den Black & Decker har ikke nokk rpm til å kutte mye med ivertfall..

Lenke til kommentar

black&decker'n har ett maks turtall på 24k. det er mer en nok til å kutte i metall.

det som skjer når du bruker maks turtall på en dremel (33k eller 35k) er at skivene blir spist opp fortere en du klarer å si brødskive med blåbærsyltetøy. greit nok at kuttinga går litt fortere, men du taper en del tid på at du må bytte skiver i ett sett

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha store hull er det alltid en fordel med stikksag (hvis dere oslo-folk vet hva en slik er godt for da, de ser slik: 308267_Xw3.jpg ut.

Tomshardware hadde en veldig FIN guide på hvordan man lager hull til vinduer :yes: for en tid tilbake.

Men dremel er KJEKT å ha :D

bare ikke overvurder de (slik som jeg gjorde). Stikksag er i mange tilfeller best til grovarbeidet, så kommer dremelen og tar finpussen og gjør jobben LEKKER 8)

[edit:] bare tullinger bruker uarmerte skiver på dremel......

JEG bruker i alle fall ALLTID armerte skiver når jeg kutter (de er større også!!!), fordi de tåler MYE mer enn de små uarmerte. (En jeg kjenner greide å kjøpe gummi (!) i stedet for smergel til sin - det luktet SVIDD)

Lenke til kommentar
ikke det altså?

Jeg trodde det var Dremel Multi (pro) vi snakket om jeg....

Hmm: Les første innleg:

Lurer på om den wannabe dremel fra black and decker funker like bra som vanlig dremel og om du får like mye xtra ytstyr til den ?

Altså Wannabe dremel fra .. . . .[/code]

Lenke til kommentar
Desverre, de selger den ikke gjennom Inet.. =( , men jør dette:

Dra nedpå narvesen, finn bladet MOTOR, å se på siste sia... Der er det en stor gul reklame side.. der er den- :D

Clas Ohlson selger da vitterlig dremel.

de har også Black&Decker sin, med 87 tilbehør (sikkert 50 kutteskiver og ett par freser) uansett, du kan bruke alt av tilbehør fra Dremel på B&D. (bortsett fra overfres-satsen og sånt) men kutteskiver, freser, spindler osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...