DraZeN Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Lurer på om den wannabe dremel fra black and decker funker like bra som vanlig dremel og om du får like mye xtra ytstyr til den ? Skal bruke den mest til kutting av viftehull og vinduer! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Lol, den? Vist jeg tenker på den samme så sier jeg LOOOOL!! Den har rpm lik 1? hehe.. å kster 499,.- eller noe?? Men du! Send meg en PM, så skal jeg gi deg et SYKT bra tilbud.. (vill ikke at alle skal vite om det..) Altså 60 deler + Dremmel for under 700 kr.. Eller send en mail.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Hah , det var da litt av en kommentar! En annen jeg prata med som har , dremel , og dremel pro sa at den var grei nokk! Det at den har rpm lik 1 er jo bare tull ! Menne ,er din dremel mye brukt? Gammel ? Kan ikke ha noe utbrukt sjit! Og funker den ikke saksøker jeg deg! :x Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hah , det var da litt av en kommentar! En annen jeg prata med som har , dremel , og dremel pro sa at den var grei nokk! Det at den har rpm lik 1 er jo bare tull ! Menne ,er din dremel mye brukt? Gammel ? Kan ikke ha noe utbrukt sjit! Og funker den ikke saksøker jeg deg! :x Jeg skal ikke selge min, men jeg veit om noen som har tilbud på de nå.. (Slutter når lager er tomt)... den Black & Decker har ikke nokk rpm til å kutte mye med ivertfall.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 tullprat og si at en Black & Decker (wizard, tror jeg den heter) ikke kan ta seg igjennom et kabinett, på en grei måte... tullball. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 black&decker'n har ett maks turtall på 24k. det er mer en nok til å kutte i metall. det som skjer når du bruker maks turtall på en dremel (33k eller 35k) er at skivene blir spist opp fortere en du klarer å si brødskive med blåbærsyltetøy. greit nok at kuttinga går litt fortere, men du taper en del tid på at du må bytte skiver i ett sett Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvis du skal ha store hull er det alltid en fordel med stikksag (hvis dere oslo-folk vet hva en slik er godt for da, de ser slik: ut. Tomshardware hadde en veldig FIN guide på hvordan man lager hull til vinduer for en tid tilbake. Men dremel er KJEKT å ha bare ikke overvurder de (slik som jeg gjorde). Stikksag er i mange tilfeller best til grovarbeidet, så kommer dremelen og tar finpussen og gjør jobben LEKKER 8) [edit:] bare tullinger bruker uarmerte skiver på dremel...... JEG bruker i alle fall ALLTID armerte skiver når jeg kutter (de er større også!!!), fordi de tåler MYE mer enn de små uarmerte. (En jeg kjenner greide å kjøpe gummi (!) i stedet for smergel til sin - det luktet SVIDD) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Da tenker vi ikke på samme verktøy! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ikke det altså? Jeg trodde det var Dremel Multi (pro) vi snakket om jeg.... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ikke det altså?Jeg trodde det var Dremel Multi (pro) vi snakket om jeg.... Hmm: Les første innleg: Lurer på om den wannabe dremel fra black and decker funker like bra som vanlig dremel og om du får like mye xtra ytstyr til den ? ___________ Altså Wannabe dremel fra .. . . .[/code] Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Ok , beklager veldig det derre ! Menne , kan du gi meg URL til der de selger sånn fin nice billig bra dremel? Bitte...... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Desverre, de selger den ikke gjennom Inet.. =( , men jør dette: Dra nedpå narvesen, finn bladet MOTOR, å se på siste sia... Der er det en stor gul reklame side.. der er den- Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Desverre, de selger den ikke gjennom Inet.. =( , men jør dette: Dra nedpå narvesen, finn bladet MOTOR, å se på siste sia... Der er det en stor gul reklame side.. der er den- Clas Ohlson selger da vitterlig dremel. de har også Black&Decker sin, med 87 tilbehør (sikkert 50 kutteskiver og ett par freser) uansett, du kan bruke alt av tilbehør fra Dremel på B&D. (bortsett fra overfres-satsen og sånt) men kutteskiver, freser, spindler osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå