gjest_baardsen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei! Jeg er ny her, og håper noen kan hjelpe meg litt. Til jul fikk jeg en ny mobiltelefon, en Sony Ericsson G700, som er en såkalt smart-telefon, såvidt jeg har skjønt. Mobilen fungerer fint, men blir litt treg etterhvert, og det er fordi jeg ikke får avsluttet programmer. Jeg trodde jeg avsluttet programmene når jeg trykte på "tilbake"-tasten, men jeg ser nå at jeg må gå inn på "Mer"-knappen i standby-modus og manuelt avslutte hvert program? Skal det være sånn, er dette spesielt for smart-telefoner? Jeg aldri hatt en slik telefon i hele mitt liv, og har ikke samvittighet til å si at den er for komplisert for meg, så nå får jeg bare gjøre det beste utav det! Håper noen kan hjelpe! Mvh Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Den skal desverre være det Noe du kan gjøre for å heve prestasjonene litt er å ta en såkalt programvareoppgradering. For å gjøre det laster du ned Update Service og . Bare pass på å ta sikkerhetskopi av kontaktene, enten på minnebrikken eller via ZYB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå