Best_92 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Merker man stor foskjell? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Drit i den blandinga og kjøp kreatin med koffein i!; p Da har man både kreatin og koffein i samme blandinga og. Endret 8. januar 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
LasH Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Drit i den blandinga og kjøp kreatin med koffein i!; pDa har man både kreatin og koffein i samme blandinga og. Koffein er jo vanndrivende? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må ha i mine innlegg. Noen som har testet? Er det ikke litt ekkelt og drikke kaffepulver? Eller er meningen at man skal filtrere væsken ut etterpå at det er blandet? Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Må ha i mine innlegg. Noen som har testet? Er det ikke litt ekkelt og drikke kaffepulver? Eller er meningen at man skal filtrere væsken ut etterpå at det er blandet? HAr ikke testet ennå, fikk ikke svar om jeg skulle blande kaffepulver i cola eller kaffevann og cola. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skal teste det en gang når jeg jogger om morgenen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du kan få koffein i pilleform, men du må få resept på det. Burde holde å si til fastlegen din at du synes kaffe smaker helt jævlig, men så gjerne skulle hatt noe å våkne av om morgenen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) de tabsa du får resept på er det mer paracetamol i enn det er koffein, og sier seg selv at du ikke får koffein av legen fordi du er trøtt... med mindre du har en form for ME els no sånt.. koffeinen i de smertestillende er for å motvirke at man skal bli trøtt av de tablettene... du får koffein i sverige, kan kjøpe med 3 mnd forbruk, og da er det snakk om mer eller mindre rein koffein,.. Drit i den blandinga og kjøp kreatin med koffein i!; pDa har man både kreatin og koffein i samme blandinga og. Koffein er jo vanndrivende? å så da? han sa ikke at det var mono kreatin.. edit: sikkert like mye placebo som effekt av denne oblixdrikken.. Endret 11. januar 2009 av OZ-Racing Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sitter med en boks koffeintabletter fremfor meg nå. 100 tabletter, hver tablett er 100 mg ren koffein og ingenting annet. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) 100 mg er ikke så altfor mye, mener de du kan kjøpe i sverige ligger på 250 og 500 mg.. edit: men vis forsiktighet med koffein, selv du har kjøpt de lovlig Endret 12. januar 2009 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå