Best_92 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 HVor mye kaffe og cola er det snakk om? Hvor mye av hver? Vil gjerne teste. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hva i herrens navn er det du babler om? Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kaffe og cola blanding Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hva i herrens navn er det du babler om? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/sk...icle2848132.ece LES Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Rekner med at karen såg på nyhetene i går om at koffein tidlegare hadde vore på doping lista, og var no under observasjon. Grunnen til at det no var under observasjon var at fleire vistnok brukte ein cola og kaffi blanding som gjorde til at dei yte betre. Det er jo kjent at Koffein har den effekten, kor stor den effekten er og om du klare å utnytte den til noko (utan om å få koffein sjokk og skade helsa di er noko anna). Edit: Sjå der ja, ein fin liten link Endret 8. januar 2009 av Heize Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette skal jeg søren meg prøve! Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Dette skal jeg søren meg prøve! Ja, jeg også. Men, lurer på hvor mye kaffe og cola man skal ha i blandingen? Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette skal jeg søren meg prøve! Ja, jeg også. Men, lurer på hvor mye kaffe og cola man skal ha i blandingen? Koffein er koffein. Bare prøv 50% av hver. Hvis det virker har du funnet det ut. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er nok ikke noe eksakt magisk blandeforhold en må bruke for å oppnå effekt. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Dette skal jeg søren meg prøve! Ja, jeg også. Men, lurer på hvor mye kaffe og cola man skal ha i blandingen? Koffein er koffein. Bare prøv 50% av hver. Hvis det virker har du funnet det ut. Okei, så hvis det blir for sterkt eller for mild så justerer jeg bare. Men, 50 % kaffepulver alltså? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Okei, så hvis det blir for sterkt eller for mild så justerer jeg bare. Men, 50 % kaffepulver alltså? Nei, det vil bare bli grums og vanskelig å få i seg. Ha bare noen spiseskjeer kaffepuler i en halvlitersflaske Cola og smak deg frem. Det er ingen heksekunst. Endret 8. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ville vel heller laget en kopp eller 2 med sterk kaffe som jeg så blandet i en mugge sammen med cola? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan ikkje dokke heller destilere cola? og dermed få ut rein koffein? Love at det blir kjempe gøy ^^, Lenge leve evolusjonen. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Destilerer man cola så får man bare rein cola sirup... (derimot, blande det inn i kaffe igjen? hmmm) Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Så kaffe pulver og cola? Eller vannlig kaffe og cola? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ville vel heller laget en kopp eller 2 med sterk kaffe som jeg så blandet i en mugge sammen med cola? Det er meningsløst å blande ut pulveret i vann, for så å blande det med cola, da alt du oppnår er å få mindre koffein per liter væske. Kan ikkje dokke heller destilere cola? og dermed få ut rein koffein?Love at det blir kjempe gøy ^^, Lenge leve evolusjonen. Det har da ingenting med evolusjon å gjøre. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøv deg litt fram. Bland, og smak. Er det grumsete, prøver du på nytt. Ikke akkurat verdens undergang hvis du sløser bort 7 KR Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Så kaffe pulver og cola? Eller vannlig kaffe og cola? Kun kaffepulver og Cola. Det var i hvert fall slik det ble gjort på innslaget i Dagsrevyen. Endret 8. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Så kaffe pulver og cola? Eller vannlig kaffe og cola? Kun kaffepulver og Cola. Det var i hvert fall slik det ble gjort på innslaget i Dagsrevyen. Okei, noen jeg kan kontakte for å høre meg nærmere? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Okei, noen jeg kan kontakte for å høre meg nærmere? Det er ikke mer å vite. Det er ikke som om kaffe og cola blir til et vidundermiddel om man blander det på akkurat den rette måten. En koffeinboost er alt det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå