XzErOx Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei Jeg har bare et lite problem med og finne ut hvilket program jeg trenger for og koble min XP pc opp mot PS3n slik at jeg får delt musik o.l. noen som kan hjelpe meg med dette? mvh xzerox Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hei Jeg har bare et lite problem med og finne ut hvilket program jeg trenger for og koble min XP pc opp mot PS3n slik at jeg får delt musik o.l. noen som kan hjelpe meg med dette? mvh xzerox Bruker selv Wianmp Remote (som er en variant av Orb), men dette kan gjøres fra en masse programmer som f.eks media player, nero, mediamonkey ++++++ Endret 8. januar 2009 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du kan prøve å legge til musikk mappen din i windows media player 11. Biblotek flere alternativer konfigurer deling Der skal PS3 dukke opp som mulig enhet å dele filer med. Velg den og trykk på tillat. Så går du på overvåk mapper og legger til din mappe. Trykk ok og la den legge til filene i bibloteket Så får du sjekke i PS3 etterpå om det har dukket opp noe. Husk å ha nyeste versjon i PS3. Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Du kan prøve å legge til musikk mappen din i windows media player 11. Biblotek flere alternativer konfigurer deling Der skal PS3 dukke opp som mulig enhet å dele filer med. Velg den og trykk på tillat. Så går du på overvåk mapper og legger til din mappe. Trykk ok og la den legge til filene i bibloteket Så får du sjekke i PS3 etterpå om det har dukket opp noe. Husk å ha nyeste versjon i PS3. Finner ikke PS# som noe alternativ der desverre! Endret 8. januar 2009 av XzErOx Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde faktis tenkt å spør om det samme selv i kveld =P Takk sjokoladekake, dette var til stor hjelp =) Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gå på nettverksinntstillinger og tillat Media Server! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøv PS3 Media Server . Av alle programmer jeg har prøvd er dette det beste og enkleste til denne bruken. Du trenger egentlig bare å installere det så er du oppe og kjører med en gang. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gå på nettverksinntstillinger og tillat Media Server! Ja, glemte å nevne den Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Finner ikke PS# som noe alternativ der desverre! det står ikke ps3 der da vettu.. Trykk Bibliotek -> mediedeling -> hak av på del mine medier-> du får opp "ukjent enhet" -> trykk ok gå deretter på bibliotek -> legg til filer Dersom du har antivirus med brannmur må wmp streamesaken slippes gjennom.. dobbeltsjekk også at det slipper gjennom windows sin brannmur om den er aktiv. Selv vil jeg anbefale ps3 media server eller "tversity". WMP støtter veldig lite i forhold. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 funker dette bare med tråløst netverk?? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 nei nei.. det funker dårligere med trådløse nettverk.. dårligere hastighet på overføring, lavere bitrate om du streamer HD-materiale osv.. For alt i verden prøv å bruk kabel, trådløst er noe møkk Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 er det sånn åt jeg må bruke kabel eller tråløst begge enhetene? har en av ver å da fant jeg ikke ps3n på dataen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 nei du må ikke bruke det samme på begge enhetene.. Grunnen til at enhetene ikke finner hverandre hos deg er 99% sikkert sperrer i brannvegg/porter i windows, anti-virus eller den trådløse routeren din. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) De fant hverandre når jeg satte ps3en til tråløst også. Vet du hva feilen er da?? Endret 9. januar 2009 av viuldriftking Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hvilken kabel er de snakk om? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De fant hverandre når jeg satte ps3en til tråløst også. Vet du hva feilen er da?? det henger nok sammen med hvordan den trådløse routern fikser overgangen mellom trådløst til tråd.. i dont know.. Har testet med og uten kabel på både pc og ps3.. har hatt ps3 på kabel og brukt laptop, ps3 på trådløs og brukt stasjonær osv.. Alle kombinasjoner skal funke.. men jeg vet dessverre ikke hvordan du kan løse ditt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå