isaac elric Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ja, seff ass, skjønner ikke problemet til trådstarter jeg er bare 170 lissom men jeg har jo dritmange venner og til og med dame som er modell. yeah jeg er bare så alpha lissom så nei tror ikke det har noe med høyden din å gjøre Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er 176 og har aldri sett det som et problem. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Men så er 176 bare 3cm under snittet. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) er du litt veltrent, eller bare "lav" og spinkel? hvis du har minst muskler i klassen i tillegg, så kan det være folk unngår deg fordi du kanskje ser ut som en fjortis. husker fra tiende klasse , der den ene fyren var minst , og skikkelig skikkelig tynn, så ut som en 7-8 klassing mens resten var rett før videregående. ikke at vi unngikk han, men han holdt seg unna uansett prøv og pump jern, slik at kroppen din ser ut som den er 18 vertfall. men ingen vits å holde seg unna, akkurat som jeg noen ganger har lyst å holde meg unna pågrun av kviser. noe dritt som jeg ikke kan gjøre noe med, men er slik man ser ut,, og ingen som ser ned på meg av den grunn. folk flest respekterer den du er. navnet du bruker, "taper", er en holdning du ikke skal ha. men vær med de vennene du har/bli kjent med de du hadde igjen, ikke unngå folkene i klassen, så endrer "taper" statusen seg skal du se. Endret 2. mai 2009 av dan882 Lenke til kommentar
MarilynM Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tror jeg har sett innlegg fra trådstarter på de fleste forum jeg har vært på, og det går alltid på det samme; Hvordan skal jeg bli høyere, var det fordi jeg gjorde feil mht kosthold i barndommen at jeg er så lav, ikke si at det ikke er noe galt med høyden min for jeg ER LAV!!! (osv...) Jeg foreslår at du (trådstarter) sjekker ut på nettet og leser litt om BDD, Body Dismorphic Disorder, og for guds skyld, finn deg en terapeut. Kognitiv terapi kan fungere, samme med Tankefeltterapi, det viktigste er at du finner en terapeut som kan BDD, og har erfaring med å behandle deg. Min søster har diagnosen, men hun er på bedringens vei. Send meg gjerne en PM hvis du lurer på noe. =) Lykke til!!! Ps. Dette er en svært alvorlig diagnose, og ekstremt belastende for de som er rammet. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jeg var 193cm og 67.5 kg da jeg var 18 år. i dag med en alder på 23 år er jeg 197 og 93 kg, jobber for å passere 100. for min del er vekta mye viktigere enn høyden min. med litt kg på kroppen ser du gjerne litt mer aktiv og utadvendt ut. spinkle folk blir gjerne sett på som geeks osv. noe som sjeldent er positivt. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Se på fordelene med å være 175: du kan faktisk høre hva jenter på 160 sier på dansegulvet 175 er fortsatt høyere enn de fleste jenter, så jeg ser ikke helt problemet. Er 192 høy selv og det er ikke veldig praktisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har du ingen venner fordi du er 175 og 18? Jeg kjenner mange på 17-18 som er under 170, faktisk helt nede i 160-165. Dette var litt rart. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 tror MarylinM er inne på noe med den BDD saken. skjekk ut det, trådstarter. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg er 18 år og bare 175cm høy. Jeg har ingen venner på skolen pga dette. Tør ikke snakke med folk og holder meg borte fra alle sosiale sammenhenger (bursdager osv). Jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Finnes det noen medisiner (voksepiller) eller andre metoder for å bli høyere? Er det mulig for meg å eventuelt ta disse selvom jeg er 18år på strømpelesten? Vil ikke høre noen moralpreken om at jeg er såvidt under gjennomsnittshøyden blablabla. Det er bullshit. Alle i klassen min er høyere enn meg! Haha... Tåpligste jeg har hørt. Jeg er 176, og kan velge så si hvem jeg vil av jenter Venner har jeg nok av ^^ Din påstand at man blir utstøtt pågrunn av høyde er feil! Om din teori hadde stemt ville ikke disse skuespillerne vært kjente. Mel Gibson. Høyde: 173cm Joaquin Phoenix. Høyde: 173cm Tom Cruise. Høyde: 168-169cm Endret 5. mai 2009 av Lubben Lenke til kommentar
Gjest Guest_marianne_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 jeg vet det finnes hjelpemidler til å bli høyere, men hva med di som har motsatt problem? finnes det ingen hjelp å få til dem? Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Wow, om alle i klassen din er høyere enn deg når du er 175, må du enten ha en klasse med bare gutter, eller en klasse med jenter som er per definisjon "unormale". Jenter blir sjelden høyere enn 180. jeg vet det finnes hjelpemidler til å bli høyere, men hva med di som har motsatt problem? finnes det ingen hjelp å få til dem? Da tror jeg du eventuelt måtte operert bort deler av beinet i kroppen din. Stor og farlig operasjon vil jeg påstå (og smertefull regner jeg med). Men det er vel egentlig bare å finne seg en partner og venner som er aksepterende til hvem du er, vel? Hva andre synes om det har vel ingenting å si? Du kjenner ikke dem, og de kjenner ikke deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Member of : Proud to be under 175 Sist jeg sjekka var jeg 172 og kunne vel egentligt ikke være mer fornøyd med høyden min (har sine mange fordeler)... Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er 1.92 og har ikke selvtillit. Hmm... Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) 1.75m er ikke særlig mye under gjennomsnittet, og du har ingenting å ha lav selvtillit for når det kommer til høyde. Jeg tror nok ikke at særlig mange velger venner ut ifra høyde på vedkommende. Endret 22. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det der må være en av de dummeste tingene jeg har hørt, du sier du er 175cm høy og derfor har du ikke noen venner osv? jeg ser folk som er 160 som har massevis av venner. Det er noe med deg du burde jobbe med ikke skyld på høyden din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fra kvinneguiden.no "Under 175 cm er lavt" "Synes under 178 er lavt. (Og under 85 kilo er pinglete)" "Jeg har kompiser som er 170-175. de er lave for meg. ofte lyse og" "under 175 er lavt synes jeg!" "Jeg syns i utgangspunktet høyde under 1.80 er relativt lavt" "Jeg synes menn under 170 er lave." "Noe særlig under 180 er lavt, fordi jeg nesten ikke vet om noen gutter som er så små! Gjennomsnittet i Norge er forresten 183, ikke 178. Under 170 tenker jeg på som veldig lav, nesten litt dvergaktig." "En lav mann er en mann som ikke får seg damer fordi han er for lav." Det er ikke rart at lave menn for selvtilliten sin lagt i ruiner! Jenter som har små pupper er kanskje også i samme situasjon, men de kan i hvertfall ta silikon som en løsning hvis de synes problemet blir for stort. Men høyden kan man ikke gjøre en dritt med, annet enn å være deprimert. Postet av anonym: e4c02e04d0862f5e79f5dd1538565f94 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg er 168 og får meg ligg ;D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 I stedenfor å deppe og surmule som en liten unge kan du heller stå opp og vise frem dine andre gode sider. Er nok av damer som vil ha en person med selvtillit, humor, og ser generelt bra ut selv om en er kanskje litt lav. - Hilsen en som er sammen med en dame som er høyere en han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå