akristina92 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke høyden din det er noe galt med, det er måten du tenker på. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Eg er 1.86 og 18 år Er folk so spessielle,at dei ikkje gidd være med "låge" folk?:S whaaat? Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke høyden din det er noe galt med, det er måten du tenker på. Støtter den!! Jeg er 1.84 og går i 9ende klasse. Er en av de høyeste på hele ungdomskolen. 1.86 og lav?? wtf Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er ikke høyden din det er noe galt med, det er måten du tenker på. Støtter den!! Jeg er 1.84 og går i 9ende klasse. Er en av de høyeste på hele ungdomskolen. 1.86 og lav?? wtf Sa ikkje at eg var låg. men er teit dei ikkje gidder være med han berre pga høgden hans.. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ingen som har sagt at 1.86 er lavt? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Unnskyld dersom jeg er vel direkte nå, men tror du skal finne en annen grunn/unnskyldning for at du ikke har venner. Mulig du har "valgt" denne da den er "ikke er din feil", men utsagnet er direkte teit. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Begynn å pump jern så komponserer du for høyden ved å være muskuløs! Høres ut som et imageproblem og trening kan hjelpe på for bedre selvbilde. Er selv ca. 175 og har faktisk aldri tenkt tanken du fremmer her. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jaha? Jeg er 168cm høy 19år og har god selvtilit og mange venner Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nekter å tro at det er seriøst ment hva trådstarter skriver om, man kan da ikke klage over at man er 1.75 høy... Er nok andre ting som har innvirkning på hvorfor du ikke har noen venner. Burde heller prøve å fokusere på andre ting i livet enn hvor "lav" du er. Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg slår deg med 1cm, er 1,76 jeg. Må være mye i den ene centimeteren der, for jeg har mange venner Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 æ....? vil ikke si at militærets vernepliktige menn som en fin statistikk for å finne høyden på menn i 18-25 alderen. Kvifor ikkje? Det skulle no være ypperleg. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Høgden din er det i alle fall ingenting i veien for, for å få venner. Alle får venner, til og med kjærester; stygge, ekle, feite og "dvergete" mennesker. Å stenge deg ute fra det sosiale greiene er da det dummeste du kan gjere, da berre opparbeider du angst, og du blir desto tristare (det kan i alle fall forekomme). Gjer heller det du må for å få venner. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 TVILER på at det er på grunn av høyden. Jeg er litt over 1,60 (14 år,niende klasse) og jeg har flust med venner... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) TVILER på at det er på grunn av høyden. Det er ikke på grunn av høyden, nei, men fordi han holder seg unna sosiale sammenhenger. Endret 28. januar 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 er 175 selv, ingen som kødder med meg (iallefall ikke alvorlig!). Bare heng med evn. venner. men siden du er 18 er det vel ikke mulig å vokse i lengden lenger? da er det muskler man får gå på Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Litt høgre kan han alltids bli, men det er nok ikkje snakk om store forskjellen. Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei.. det er som flere har sagt før meg, ikke høyden som er problemet ditt, men selvbildet. Men hvis du føler høyden din plager deg veldig mye kan du prøve å "rette deg opp" litt i ryggen.. jeg har selv en tendens til å kroke meg nedover mot gulvet, og der mister man kanskje et par cm.. Andre vil kanskje oppfatte deg som en mer selvsikker person også. Lykke til Lenke til kommentar
JohannesClimacus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 For å si det sånn: jeg har ikke noe problem med å forstå at noen kan synes det er vanskelig å være fysisk skapt litt annerledes enn andre. Men en gutt/mann som er 1,75cm høy er så til de grader innenfor normalitetens grenser, ja utvilsomt ordinært, at det kan UMULIG være årsaken til at man ikke har noen venner eller ikke kan delta sosialt. Hvis jeg går en tur på gata, så vil jeg tro at utallige av de menn jeg da ser omkring meg har en slik høyde. Jeg ville overhodet ikke tenke over det om noen var så lite under gjennomsnittet som dette. Hvis alle som var 1.75cm høye holdt seg hjemme på grunn av sin høyde, tror jeg det ville vært samfunnsproblem nr. 1, for da ville det ikke være mange mennesker å treffe på i sosiale sammenhenger! Nå skal jeg ikke spekulere i det hele tatt over hva som er den "egentlige" årsaken til at du føler du ikke kan sosialisere deg, eller at det er noe galt (eller lignende tullprat) med deg fordi du tenker slik, jeg vil bare fastslå at det opprinnelige argumentet ditt i forhold til høyde trosser alle former for fornuft og logikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå