Schnell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 i dag når eg skulle pisse, så pissa eg på foten min med eit uhell og fy faen så vondt det var! pisset var glovarmt! det berre røykte av det så varmt var det! eg fekk dritvondt på foten fordi det var så varmt!! kva fan er det?? vart dritredd! etterpå hadde eg noke som kan likne brannsår på foten. den var heilt raud der eg pissa Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det her den beryktede Schnell som jeg har hørt a lot of deepshit om? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det her den beryktede Schnell som jeg har hørt a lot of deepshit om? Jepp Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sikker på at urinen var varm? Kroppen er 37 grader, eller litt mer hvis du har feber. Urinen blir ikke varmere enn det. Foreslår at du tisser i et pappkrus, og stikker nedi et termometer. Er urinen over 60-70 grader, DA kan den forårsake brannskader. Ikke usannsynlig at det røyker av den hvis du pisser ute og et er bikkjekaldt. Etter en heftig omgang med skøyting, kom det røyk (damp) av sokkene mine, der jeg satt og skifta fottøy på isen. At foten ble rød kan skyldes at du var ute i kulda. Selvsagt vil frisk urin på 37 grader oppleves som et temperatursjokk. Vondt er det og. Jeg vet hvordan det svir å holde hendene under lunka vann etter å ha bygget snømann og blitt skikkelig kald på hendene. Jeg tror du er frisk, kanskje til og med et troll? 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Så du kjente ingen ting da urinen kot ut gjennom penis? Hvis det hadde vært så varmt hadde du vært i deepshit nå med fine forbrenninger i blæren din, urinrøret og penis og lagt på sykehus. Så nei. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vennligst ikke start tulletråder. Denne tråden stenges. Reaksoner tas på PM. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg