kenzky Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal bruke denne pcen som media center, og koble den til via hdmi til tven i stua. Nå har jeg tv i fiberlinje inn i huset. Fiberen kommer inn i en boks på loftet. Og så kommer tv, internett og telefon fra den boksen. Jeg har nå en cat5kabel fra denne boksen som jeg kobler inn i en "altiboks" og som jeg videre kobler til tven med en scartkabel. Hvordan skal/kan jeg koble til dette til pcen, for at det skal fungere i windows media center? Og hvilke tv-kort er til og anbefale? billig og bra, trenger ikke være usb visst det er mye dyrere. Og vil fjernkontrollen som følger med tv-kortet også virke på media center? Eller må jeg kjøpe enda en fjernkontroll til media center? Kan jeg f.eks kjøpe en slik en: https://prisguiden.no/product.php?product_id=57106 som vil virke på: - panasonic tv - onkyo surround forsterker - tv-kort - media center Gidder noen forklare meg kort og enkelt hva jeg trenger, som dere sikkert forstår så har jeg ikke peiling på dette, jeg syntes bare at det hørtes kult ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå