Gå til innhold

Pris på Askeladden 605 150hk.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vi har blitt spurt om vi vil kjøpe en Askeladden 605 Explorer 2007mod 150hk Mercery. Han vil gi oss en god deal siden vi er i nær familie, og mente han ville ha ca. 260 000,-. Båten er brukt 2 sesonger, stått inne i sjøhus og er så-si ubrukt.

 

Er dette en meget god deal? Folk sliter jo med å få solgt båtene på markedet idag.

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes prisen høres bra ut, spesielt når du ser at den har stort sett alt av utstyr.

Som du gjerne vet har Askeladden vunnet mange tester, og det er en av de båtene jeg er mest fornøyd med.

At prisene på Askeladden kommer til å synke veldig mye, tror jeg ikke. Litt blir det nok, men da dette er en av Norges mest solgte båter, tror jeg prisen vil holde seg nok så stabil.

 

Regner med dere ikke kjøper den for å selge den?

Lenke til kommentar
Synes prisen høres bra ut, spesielt når du ser at den har stort sett alt av utstyr.

Som du gjerne vet har Askeladden vunnet mange tester, og det er en av de båtene jeg er mest fornøyd med.

At prisene på Askeladden kommer til å synke veldig mye, tror jeg ikke. Litt blir det nok, men da dette er en av Norges mest solgte båter, tror jeg prisen vil holde seg nok så stabil.

 

Regner med dere ikke kjøper den for å selge den?

 

neinei, han vil selge den til oss for en god pris slik at vi kan dra på båtturer sammen på hytten... han skal selv kjøpe seg en ny 605 siden han må ha alt nytt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var en grei pris :)

 

Førstemann til mølla!

 

Denne kan jo gi et lite hint om at tilbudet dere har fått er bra: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link

 

Edit: Som du kanskje har sett, så har jeg postet en nyhet i en annen tråd her. Lageret av Askeladdenbåter er blitt solgt til Johs Lunde Marine Group, og i andre fase vil de prøve å kjøpe hele firmaet.

 

Derfor tror jeg ikke du skal engste deg over kjøpet, med tanke på deler, popularitet (hvis du skal selge en vakker dag), osv.

 

LØP OG KJØP! :D

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...