kholand Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Når du tar eksempelbilder mlwirak, tar du kun bilder med de automatiske innstillingene da? -eller gjør du alt du kan i de manuelle innstillingene for å få et så bra bilde som mulig? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Normalt tas alle bilder på stativ, men denne gang er alle bortsett fra makro tatt håndholdt. Lukkertidene kan studeres i "Photo properties". ISO-verdier er satt så lavt som mulig. og bildekvaliteten er stort sett satt til beste JPEG. Ellers er det automatiske innstillinger. På en del av Olympus-bildene måtte jeg skru av blitsen da denne ble avfyrt automatisk. Dvs. at f.eks. hvitbalanse og eksponering er automatisk. Mange av kameraene prioriterer rask lukkertid fremfor økt dybdeskarphet, og bildekvaliteten kunne da blitt noe bedre. MLW Lenke til kommentar
kholand Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 takk for svar! vil du ta med flere bilder av ixus 400 til den store testen av kameraet, eller ser du deg fornøyd med bildene fra sammenligningsgalleriet? hadde vært fint med noen innebilder, og bilder tatt i sollys. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei, jeg kommer til å ta med mange andre bilder i vurderingen av Ixus 400. Jeg håper å lansere testen på mandag, så litt avhengig av været frem til da er jeg jo. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå