øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Idag har jeg kastet bort 16 lapper på en Macbook Pro! Tiden får vise om det var verdt pengene. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gratulerer! Jeg skal skaffe en macbook selv snart tenker jeg ! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Enda et steg mot kapitalisme eller rett og slett diktatur ender det opp til. Tenk på og være medlem i EU? Samme valuta. Ender vell opp med samme pass. Og samme grenser, og helt til slutt blir det et stort land som blir styrt av EU medlemmer.... Endret 8. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) 2012!!!! Neida.. Jeg overdriver bare. Jobs er glad nå. Og skriver rølv! Jeg tenker på at folk blir låst til en ting resten av livet.. Men det blir man jo egentlig ikke. Endret 8. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Har allerede et problem da men. Får ikke lyd u av eksterne høytalere >.< Leser at mange har måttet bytte hovedkort. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Huff. 16 laken og den feilen. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Gratis reparering eventuelt. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 16 laken for ei maskin som ikke engang kan drive Crysis, hadde du brukt ditta på ei bærbar eller stasjoner DATAMASKIN hadde du hatt drivkraft nok til å regne ut projeksonsvektoren til et sandkorn i atomeksplosjon... Men neida, middelmodig kraft til en syk pris er det folket velger, hva er galt med dagens samfunn, har vi for mye penger ? Og btw: Grats Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gratulerer, broder! Lenke til kommentar
heini92 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer! Jeg tenker også på om jeg skal handle meg en sånn. Blir ikke før sommerferien da eventuelt. Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer med å kaste en god slump penger ut vinduet. Du bør bli finansminister! Jeg stemmer for Bjørshol som finansminister! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer. Lyst på en Pro selv, men måtte nøye meg med en standard. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har allerede et problem da men. Får ikke lyd u av eksterne høytalere >.Leser at mange har måttet bytte hovedkort. Kjenner eg ikkje Apple feil er du nødt til å kjøpe ein adapter eller høytalere fra Apple selv, som selvfølgelig koster i 1000kr-klassen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva? Aldri hatt dette problemet med min macbook. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer med verdens beste laptop! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Se hvordan Apple-fanboys konverterer oss friske som ikke er noen Nazi-zombier. Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, Gud.. Se her.. her er det kaffe og kaker! Gratulerer, her har du en kake! Siden du er så kul å kjøper Mac! Du er tøff! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du er også ganske tøff, som ypper over forum. Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer trådstarter! Jeg er så glad for at du gir Apple de gratis pengene! Du er så snill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå