monzilla Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 En ville ikke ha vurdert å trekke seg unna om en var helt uskyldi da? Det holdt på i godt over en time før politiet slo til! Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Haha "jeg bare stod der og gjorde ingenting, hvorfor er politiet slem med meg". Tror politiet gjør det klinkende klart at de vil at folk skal forlate omerådet selv om de ikke prikker alle på skulderen og sier "unskyld, men jeg syntes du skal gå hjem å legge deg". Om jeg syntes så sterkt om palestina/isreal saken at jeg absolutt måtte ut i gatene å skrike så hadde jeg da valgt tid og sted slikt at det ikke var noen tvil om at jeg ikke var en av pøblene. Her i Bergen og mange andre steder i landet har det vært flere demostrasjoner i sentrum der de har oppført seg veldannet og voksent. Enhver person begavet med noenlunde forståelsesevne som ikke ville ha noe med bråket å gjøre hadde stukket når de så hvordan situasjonen eskalerte, noe de aller fleste gjorde også, og hadde jeg alikevel vært til stede hadde jeg heller prøvd å hjelpe politiet som å vitne mot folk jeg så utførte handlinger og samle bevis med f eks kamera osv. Å bare stå å se på rampestrekene samtidig som en roper ting som "egger de opp" til å gjøre mer skade vil politiet heller ikke ha på stedet i en slik situasjon nemlig. Endret 12. januar 2009 av Ceburger Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 NRK var ute og intervjuet noen innvandrer-tenåringer og de sa de ville lage mer bråk. Men han spurte ikke om hvorfor. Elendig journalistikk. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Problemer med sånne opptøyer og folkemengder er jo at alle blir tatt i en kam. Dette derfor det forekommer folk som kanskje kun ønsker å framkomme en rolig og kontrollert demonstrasjon, mens disse "pøblene" kanskje tar overhand i mengden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vi får antagelig snart de første selvmordsbomberne i Oslo og jeg kan garantere at mange quislingsosialister da vil feire hva de har fått til. Som TWFA sier, syns jeg nok dette høres litt ut som krisemaksimering. Det er lite vi får gjort med individuell terrorisme utført av gale og forvirrede religiøse eller ideologiske tullinger. En konspirasjon kan gjerne avsløres, men en mann som kjøper litt kunstgjødsel og sprenge bilen sin utenfor et offentlig bygg eller ved en fotgjengerovergang, det kan vi ikke beskytte oss nevneverdig mot. Dette betyr at vi selvsagt ikke kan utelukke en terrorhandling på norsk jord, på samme måte som vi ikke kan utelukke drap, uansett hva vi gjør. Men, time will show. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 NRK var ute og intervjuet noen innvandrer-tenåringer og de sa de ville lage mer bråk. Men han spurte ikke om hvorfor. Elendig journalistikk. Han sa jo han synes det var gøy. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er lite vi får gjort med individuell terrorisme utført av gale og forvirrede religiøse eller ideologiske tullinger. Jo, det er faktisk meget lett: Det er bare å ikke gi dem opphold i Norge. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 NRK var ute og intervjuet noen innvandrer-tenåringer og de sa de ville lage mer bråk. Men han spurte ikke om hvorfor. Elendig journalistikk. Han sa jo han synes det var gøy. Skulle nesten samlet en liten gruppe og sett hvor gøy han synes det er å stå på andre siden når gjengen finner ut at de skal lage bråk. men, han er tøff i trynet, og får garantert svi for den instillingen med strafferegister så langt som et vondt år før han er 25. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skulle nesten samlet en liten gruppe og sett hvor gøy han synes det er å stå på andre siden når gjengen finner ut at de skal lage bråk.men, han er tøff i trynet, og får garantert svi for den instillingen med strafferegister så langt som et vondt år før han er 25. Håper det selv. Ble rett og slett jævla provosert av det han sa der. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skulle nesten samlet en liten gruppe og sett hvor gøy han synes det er å stå på andre siden når gjengen finner ut at de skal lage bråk.men, han er tøff i trynet, og får garantert svi for den instillingen med strafferegister så langt som et vondt år før han er 25. Håper det selv. Ble rett og slett jævla provosert av det han sa der. Ja han skal være veldig glad ikke jeg er faren hans når han kommer hjem i dag. Ikke bare bringer han skam over seg selv, men hele familien hans også. Og barnevernet/politi bør bite seg merket i at han går ut i media og sier han vil laqge mer bråk. Kanskje barnevernet skulle tatt en tur og fortalt hva konsekvens i verste fall kan bli, og opplyst foreldrene om dems ansvar i det hele. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det eneste disse menneskene forstår er sitt eget språk. Politiet burde slått inn samtlige tryner med batong når de hadde sjansen. Makan te PAKK burde vært sendt ut av landet umiddelbart for å vise hvor alvorlig slike handlinger er. Folk som støtter Mads Gilbert burde også være klar over at de støtter en person som mener at det er helt greit at 3000 sivile mennesker dør i en terror-aksjon (9/11). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Slike gutter vil quislingsosialistene ha. http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/09/30/284907.html Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er lite vi får gjort med individuell terrorisme utført av gale og forvirrede religiøse eller ideologiske tullinger. Jo, det er faktisk meget lett: Det er bare å ikke gi dem opphold i Norge. T-banebomberne i London var født og oppvokst i Storbritannia. Det vi kan gjøre for å forhindre det er å fjerne forutsetningene for individuell terrorisme, men det er mer et sosialpolitisk spørsmål enn et kriminalpolitisk ett. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er lite vi får gjort med individuell terrorisme utført av gale og forvirrede religiøse eller ideologiske tullinger.Jo, det er faktisk meget lett: Det er bare å ikke gi dem opphold i Norge. T-banebomberne i London var født og oppvokst i Storbritannia. Ikke foreldrene til bomberne vel? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er lite vi får gjort med individuell terrorisme utført av gale og forvirrede religiøse eller ideologiske tullinger.Jo, det er faktisk meget lett: Det er bare å ikke gi dem opphold i Norge. T-banebomberne i London var født og oppvokst i Storbritannia. Ikke foreldrene til bomberne vel? Så det du sier er at for å forhindre terror bør man beholde norge kun for ekte nordmenn? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Folk som støtter Mads Gilbert burde også være klar over at de støtter en person som mener at det er helt greit at 3000 sivile mennesker dør i en terror-aksjon (9/11). Jeg er opprørt over terrorangrepet, men jeg er minst like opprørt over de lidelsene som USA har skapt. Kan dere slutte å spre denne løgnen nå? Jeg blir nesten flau på deres vegne. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Så det du sier er at for å forhindre terror bør man beholde norge kun for ekte nordmenn? Noe slikt har jeg aldri sagt eller tenkt. Vi trenger innvandring til Norge og mange av dem er en berikelse. Problemet er at sosialistene forfordele kriminelle og snyltere med en massiv trygdeinnvandring. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Folk som støtter Mads Gilbert burde også være klar over at de støtter en person som mener at det er helt greit at 3000 sivile mennesker dør i en terror-aksjon (9/11). Jeg er opprørt over terrorangrepet, men jeg er minst like opprørt over de lidelsene som USA har skapt. Kan dere slutte å spre denne løgnen nå? Jeg blir nesten flau på deres vegne. En person omtales som DU, flere personer kalles dere. Sånn før du anklager alle for løgn, kan det være greit å vite dette Og han legen har etter min mening gjort mye bra for det palestinske folket de siste ukene, men hva han sa etter 11. september er til å bli småkvalm av. Så det du sier er at for å forhindre terror bør man beholde norge kun for ekte nordmenn? Noe slikt har jeg aldri sagt eller tenkt. Vi trenger innvandring til Norge og mange av dem er en berikelse. Problemet er at sosialistene forfordele kriminelle og snyltere med en massiv trygdeinnvandring. Hva mente du med at foreldrene ikke var fra Storbritania da? Vet du at disse er et produkt av sosialistisk massiv trygdeinvandring? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Folk som støtter Mads Gilbert burde også være klar over at de støtter en person som mener at det er helt greit at 3000 sivile mennesker dør i en terror-aksjon (9/11). Jeg er opprørt over terrorangrepet, men jeg er minst like opprørt over de lidelsene som USA har skapt. Kan dere slutte å spre denne løgnen nå? Jeg blir nesten flau på deres vegne. - Støtter du et terrorangrep på USA? - Terror er et dårlig våpen, men svaret er ja End of discussion. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hva mente du med at foreldrene ikke var fra Storbritania da?Vet du at disse er et produkt av sosialistisk massiv trygdeinvandring? Om det er gjerningsmannen eller foreldrene som var trygdeinnvandrere får være det samme, det var en feiltagelse å slippe dem inn. Ingen velfungerende integrerte familier skaper terrorister. Endret 12. januar 2009 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå