BakerHansen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja men i helvete da. "Til helvete med de jævla muslimene"? Ja for alle muslimene som bor i oslo er nede utafor stortinget å setter fyr på juletreet vårt akkurat nå. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 En pøbel er en pøbel enten han er kristen eller muslim, svart eller hvit. Dette er avskum basert på de handlingene de utfører - ikke på religion og etnisitet. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 http://79.160.162.106:1234 er link til min relay-stream. Mener at det bare er bare å trykke ctrl + o også bare lime inn. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ved 21-tiden er det full kamp mellom demonstranter og politiet i rundkjøringen bak Nationaltheateret i Oslo sentrum. - Det hagler stein og flasker mot politiet, som står midt i rundkjøringen. Det er mellom 300 og 400 demonstranter her, og vi kan trygt kalle dette en gatekamp, sier VG Netts reporter på stedet, Bjørnar Tommelstad. GATEKAMP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 50 - 100 stk knuser alt de ser i Storgata. iflg Politiet.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 De som ikke opptrer fredelig, burde blitt dratt med til politistasjonen, og deretter blitt sendt hjem på flekken. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 De er på vei opp Kristian IV gate nå. Ambassaden er vel målet....... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja men i helvete da. "Til helvete med de jævla muslimene"? Ja for alle muslimene som bor i oslo er nede utafor stortinget å setter fyr på juletreet vårt akkurat nå. Hvem sa "alle"? Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Håper dette får konsekvenser for de som blir tatt.. Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 altså... noen folk bare MÅ ta med seg molotov og våpen på demonstrasjon for å slenge på politiet som er der for å holde orden. Lenke til kommentar
shug Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 altså... noen folk bare MÅ ta med seg molotov og våpen på demonstrasjon for å slenge på politiet som er der for å holde orden. Er ikke bare "noen".. Vi snakker et hundretalls personer her Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var da voldsomt så mange temaer som skulle debatteres i denne tråden. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Politimann skadet etter gatekamp! Lenke til kommentar
frevild Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes det er en viss ironi at det angivelig er fred de demonstrerer for. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 http://79.160.162.106:1234 er link til min relay-stream. Mener at det bare er bare å trykke ctrl + o også bare lime inn. Hva er dette for noe, og hvilket program bruker jeg til å åpne det? Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gå å hiv snøball på den israelske ambasaden heller, jeg blir provosert. Disse tullingene sloss bare for å sloss føler jeg, ingen motiv bak det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan kan du forvente å IKKE være rasistisk når noe slikt skjer? Det finnes folk med alle kromosomer i fungerende tilstand som rett og slett ikke greier å nedverdige seg selv i stor grad til den patetiske "oss mot dem"-mentaliteten som gjennomsyrer hele menneskeheten. Jeg er en slik en og ser på disse spøkefuglene i Oslo og de på venstresiden av Bell-kurven her som ruller rundt i den kollektivistiske rennesteinen, som en slags sjonglerende negerdverg jeg kan få en halvbillig latter av. Apestrekene i Oslo gir meg underholdning. Det er alt jeg bryr meg om i denne saken. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg syns det er ironisk at fredselskere i denne tråden føler for å skyte folk. Som monzilla sier, OPPFØR DERE FOR F***. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 http://79.160.162.106:1234 er link til min relay-stream. Mener at det bare er bare å trykke ctrl + o også bare lime inn. Hva er dette for noe, og hvilket program bruker jeg til å åpne det? VLC eller Winamp. Det er en link som programmet streamer lyd fra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg får ikke åpnet relay-streamen din, Kurume. Hvordan gjør jeg det nøyaktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå