Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 De tar juletreet nå.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Slike pøbler gjør nesten at jeg får sympati for Israel. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var godt å se på TV2 Nyhetene at politiet gjorde en kjempegod innsats mot disse pøblene. Synd vi må bruke resursser på sånt! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ser ut som det er en god del politi på vei til juletreet nå. lurer på hvor mye juletre det blir igjen. oppdatert: juletre er reddet oppdatert2: liten brann under treeet Endret 8. januar 2009 av Kurume Lenke til kommentar
shug Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 De tar juletreet nå.. haha ja, faen skal de ødelegge et juletre for? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Var mange fra skolen min der. De spurte om jeg kunne, men takket nei. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvem er det som lar juletreet stå ute nå? Er jo skikk å ta det ned 13 dager etter julaften. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) De tar nå alt av vinduer og butikker.. EDIT: Dette er da Karl Johan og tilstøtende gater iflg Politiet. Endret 8. januar 2009 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvem sier at muslimer står bak. Brorparten er nok "alternative" nordmenn i skinnjakke, palestinaskjerf og tilknyttning til blitzhuset som syns "snut er ut". Ja, helt sikkert. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) hva faen er det de innvandrerene tror de holder på med? send dem rett hjem! sånn kan vi ikke ha det. Endret 8. januar 2009 av eirikand Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Nå ramponerer de Karl Johan. Lenke til kommentar
Naboen89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ok jeg er ferdig med å holde kjeft om dette tema. Hvorfor i helvete har ikke alle politiske partier Frp's innvandrings politikk?? Jens Stoltenberg; Få fingen ut av det ferdligge lille øre ditt å se til helvete å fiks dette. Det som startet som en demonstrasjon har satt sinne i spinn hos MANGE nordmenn, Det hele kommer til å ende med at noen Norsk-palestinere blir drept, om de ikke begynner å skjerpe seg nå får Vigrid å andre organisjoner som Vigrid mange nye medlemmer som kommer til å ende som en stor katastrofe for Norge, når en innvandringsgruppe starter å lage bråk går det ut over de fleste andre også. Må bare spør viss det skulle være noen voldlige palestinske demonstranter her inne; HVORFOR I HELVETE ANGRIPER DERE NORSK POLITI!?? Det var da jeg ble mektigt forbannet, dere har fått lov å komme inn i vårt gode land, alt dere faen meg gjør er å snyllte på skattene som jeg å resten av realle Nordmenn betaler, lager bråk hver jævla helg, dreper og annet voldligt faen skap. Dere fikk sikkert komme her pga; fare for liv i hjemlandet, vell forsett sånn så kommer det til å være fare for livet deres her i Norge også... Å hvorfor skal ikke Israel angripe Hamas? \\\ Det er Hamas de er utetter å fjerne fra jorden ikke alle andre palestinere, når Hamas legger sine utskytningsramper på sykehus å på andre godt befolket steder har Israel ikke noe valg enn å bombe akuratt der, jeg ber dere holde kjeft om akuratt dette område i posten med mindre dere har sjekket HVOR LENGE HAMAS HAR SENDT RAKKETER MOT ISRAEL!! Det er sannsylig vis hele ditt liv å din far's liv. Personlig mener jeg at Norge og\eller andre NATO land burde hjelpe Israel med å fjerne terrorist grupper som Hamas, Viss NATO hadde vært med hadde nok flere sivile-liv vært trygge, men NEIDA! Det eneste Norge kommer med til media er ;" ooh, Vi fordømmer denne krigen" SKAM DEN NORSKE REGJERINGEN! Klarer faen ikke å holde styr på alle de hundretusener av Innvandrer de har tatt inn, i steden er det det Nordmenn som må betale prisen for statens idioti! Jeg ber dere alle tenke tilbake et par år, la oss si 1993-1998! Lest du OFTE da at Nordmenn var blitt drept eller mishandlet, torturert, Voldtatt, tatt for å selge dop?? Det var faen ikke mange gangene i åre de nyhetene kom. Men nå ser du det hver dag, UANSETT er det noe som enn innvandrer er innvolvert i. Helgene som kommer nå når folk går ut for kose seg med en øl, ender de på sykehuse me brudd i nesen å knust ansikt fordi han/hun/dem tok feil vei hjem! Jeg har respekt for andres meninger men tenk på det siste jeg skrev før du krittisere mine meninger. Bekalger all ubekvemte ord og sterke meninger, men aggresjon må ut på en eller annen måte. --Fizzyfiz Beklager at den kom 2 ganger. Endret 8. januar 2009 av Fizzyfiz Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 støtter deg Fizzyfiz! sånn her kan vi ikke tålerere! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synd vi må bruke resursser på sånt! Om man skjøt med skarpt for å avlive de som nå lager krig i Oslo sentrum så er jeg ikke i tivil om at vi ville tjent meget godt på det økonomisk. De er antagelig alle snyltere og har sikkert også ansvar for mange kriminelle handlinger. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 De tar nå alt av vinduer og butikker.. EDIT: Dette er da Karl Johan og tilstøtende gater iflg Politiet. Hva var radio linken igjen? Hvordan setter jeg den i windows media player 11? Lenke til kommentar
shug Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kunne ikke vært mer enig fizzyfiz Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hei! Oppfør dere da. Slutt med rasistiske generaliseringer og tåpelige ytringer. Ikke få denne tråden stengt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er dette Oslo? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2856642.ece Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er dette Oslo? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2856642.ece ja Lenke til kommentar
shug Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei! Oppfør dere da. Slutt med rasistiske generaliseringer og tåpelige ytringer. Ikke få denne tråden stengt. Hvordan kan du forvente å IKKE være rasistisk når noe slikt skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå