Thlom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil heller ha Lillevolden som nabo enn en Israelvenn. Jeg synes forsåvidt Lillevolden burde bruke mer tid på å skrive enn på å slåss med politiet. Han skriver godt og han skriver om ting som andre ikke skriver om. Pluss at hans perspektiv er annerledes enn de fleste andre skribenters. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 JEG var i byen i dag under opptøyene.. Jeg demonstrerte! Det var noe av det sykeste jeg har vært med på as.. haha.. Var hvertfall helt sinnsykt når folka begynte og løpe og knuse vinduer på Mcdonalds ved grenseveien.. Alle folka i Mcdonalds stod og så på, så plutselig ser de en hel haug av steiner komme mot dem!! 2 min seinere beveget mengden seg mot Estetiqe osv. På vei ned mot Oslo City dro flere av folka innom Dinsko og stjal sko der, også veskebutikken rett ved siden av.. Som sagt, helt sinnsykt! "Vi knuste ruter og stjal sko, haha!" Høres ut som pøbelstreker for meg. Hva var det dere demonstrerte mot da, årets skomote? Geir Næææ.. Jeg gjorde ingenting. Jeg bare fulgte folkemassen, var morro å se på så.. Selv om jeg ikke helt støtter slike ting.. Synes det er galt å knuse vinduer, demonstere mot politiet, stjele og slikt under en fredelig demonstrasjon. Det er jo tross alt ikke politiet eller butikkene sin feil at alt dette skjer (NOEN kjeder er med på greia, men dere skjønner hva jeg mener). Politiet prøver jo tross alt bare å gjøre jobben sin.. Det skjønner jeg jo godt. Men forsatt.. Det var morro å se på. Hadde det vært morro om vindusrutene der du bor ble smardra av tilfeldige personer som passerer forbi hver dag. Også raner de huset i tillegg? Selv om jeg ikke støtter slikt men så hadde det sikkert vært kult å se på. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Begge er forsåvidt milevis bedre en volds-elskende 50-åring som mentalt befinner seg på en 13-årings nivå. (Nå kan det jo tenkes at Lillevolden faktisk lider av en sykdom, men har aldri hørt dette nevnt) Han gir seg i hvert fall ikke ut for å være en normal samfunnsborger slik Israel-venner og freppere gjør. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette er et håpløst utgangspunkt. Jeg refererer deg til Tom Waits For Alice sine poster om innvandrere og kriminallstatistikk, og håper du åpner øynene. Jeg har nok mere oversikt her enn de fleste. At masse svensker og polakker trekker statistikken for innvandrere opp betyr ikke at andre grupper ikke bidrar negativt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tenkte ikke helt på den, men om jeg husker rett var det fortsatt folk som bare så etter bråk. Av de som ble arrestert var det kun en som faktisk var palestiner. link To etnisk norske, resten med annen innvandrerbakgrunn. Dette er nok muslimer. Tviler på at dette er svensker, dansker, islendinger, finner eller engelskmenn.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg vil heller ha Lillevolden som nabo enn en Israelvenn. Slik som du er ute og forsvarer voldelige angrep på ytringsfriheten, så tror jeg dere ville ha kommet veldig fint overens. Lurer på hva som skjer hvis det oppstår uenigheter over hvor høy hekken er. Endret 11. januar 2009 av monzilla Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil heller ha Lillevolden som nabo enn en Israelvenn. Slik som du er ute og forsvarer voldelige angrep på ytringsfriheten, så tror jeg dere ville ha kommet veldig fint overens. Det hadde vært kjekt. Ingenting er bedre enn gode naboer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Gaza, 2008-2009.Bombing av steder det blir skutt raketter fra kan neppe kalles terrorisme. Husk at det er Hamas som velger å skyte opp fra barnehager og sykehus, det er ikke Israel som velger disse lokasjonene.Drapet på Ahmed Bouchiki på Illehammer, 1973.En meget rettet likvidering av en enkeltperson. Kan heller ikke kalles terrorisme. Bare gi opp, dere finner nok ikke en eneste israelsk terrorhandling. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vi finner nok ikke en eneste en du godtar som terrorhandling, hvertfall. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil heller ha Lillevolden som nabo enn en Israelvenn. Tja, noen liker jo sikkert slike volds-aper som Lillevolder og det er vel derfor han henger i blitzmiljøet sammen med forvirrede tenåringer. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sjekk hva terrorisme egentlig er så finner du ut at de eksemplene som er kommet ikke er terror! Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bare gi opp, dere finner nok ikke en eneste israelsk terrorhandling. Hver gang IDF sender en rakett inn i en menneskemengde under dekke av at de skal drepe en terrorist, er det en terrorhandling. Det hjelper ikke om du, USA eller Israel hevder at det er anti-terror. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Etter hva som har skjedd i Oslo så bør demonstrasjonstogene avbrytes og stoppes slikt at pøblene som gjemmer seg i demonstrasjonen ikke får kjangs til å utøve vold og herverk i gatene. Edit: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=550133 Endret 11. januar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html150 løslatt!!! hvorfor??? Da kan de like gjerne slutte å pågripe folk .. Politiet varslet i natt at en stor andel av de løslatte kan vente forenklede forelegg på 9 000 kroner, mange for ikke å ha etterkommet politiets beskjed om å dra bort fra folkemengden. Så de har blitt registrert og straffet - ferdig arbeid! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vi finner nok ikke en eneste en du godtar som terrorhandling, hvertfall.Jeg godtar som terrorhandling noe som følger vanlige definisjoner av terror. De eksemplene som har kommet så langt har ikke vært i nærheten av dette. Det virker som om noen kutter ut sin evne til å resonere og kaller alt som begås av Israel for terrorisme bare fordi det er Israel. Kanskje noe som er symptomatisk for de som er imot Israel? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ok, hva mener du vi skal kalle det når Israel slipper (ikke unnlater å stoppe, men aktivt slipper inn) falangistene i sabra og chatila, når israel dreper hundrevis av sivile i gaza, når israel avretter uskyldige norske statsborgere på lillehammer? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Begge er forsåvidt milevis bedre en volds-elskende 50-åring som mentalt befinner seg på en 13-årings nivå. (Nå kan det jo tenkes at Lillevolden faktisk lider av en sykdom, men har aldri hørt dette nevnt) Han gir seg i hvert fall ikke ut for å være en normal samfunnsborger slik Israel-venner og freppere gjør. Nå kan jeg ikke se at israel-venner eller Frpere gjør noe poeng av å være "normale borgere" da de uansett ikke har noe behov for å legitimere sin "normalhet" ovenfor et lite mindretall av volds-aper på den ekstreme venstresiden. Om Lillevolden innser at han ikke er "normal" er jo det flott men det legitimerer ikke hans kriminelle neandertal-oppførsel. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Politiet varslet i natt at en stor andel av de løslatte kan vente forenklede forelegg på 9 000 kroner, mange for ikke å ha etterkommet politiets beskjed om å dra bort fra folkemengden.Så de har blitt registrert og straffet - ferdig arbeid! Og så rett på sosialen for å hente mer av skattepengene mine for å betale boten? Jeg skulle ønske disse individene fikk en skikkelig straff for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bare gi opp, dere finner nok ikke en eneste israelsk terrorhandling. Hver gang IDF sender en rakett inn i en menneskemengde under dekke av at de skal drepe en terrorist, er det en terrorhandling. Det hjelper ikke om du, USA eller Israel hevder at det er anti-terror. Jajaja... og Norge er en terrornasjon også fordi vi produserer våpen som dreper sivile.... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sosialistenes agenda de siste 30 årene har vært å gjøre livet surt for alle ærlige nordmenn, det er ikke bare for meg. Livet mitt er ikke surt, ergo er jeg en uærlig nordmann? Eller ligger din definisjon av en ærlig nordmann: "Norge for nordmenn" ? Han sa ikkje at dei gjør livet ditt surt, dei prøvar å gjør livt ditt surt. Då dette vel resten av argumentasjonen din saman. Ein erleg nordmann er ein person som forholder seg til loven. Noko som folk som har budd i Noreg meir enn 5 år burde forstå. Vel, han skriver at sosialistenes agenda bevisst har vært å gjøre livet surt på alle nordmenn. Jeg velger å definere størsteparten av nordmenn for ærlige, og siden størsteparten av nordmenn velger å stemme på sosialistene gang på gang, må de ha mislykkes i denne agendaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå