robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Robertaas, du farer med fabler og konspirasjonsteorier. Dersom du er uenig med norsk innvandringspolitikk får du argumentere ut fra fakta, Hva er det du påstår er en fabel? Benekter du at sosialistene driver massiv import av kriminelle? Benekter du at sosialistene ønsker at de kriminelle ikke skal sitte i fengsel eller sitte der så kort tid som mulig? ikke en tåkefremstilling av en regjering som bevist er ute etter å gjøre livet ditt surt, Sosialistenes agenda de siste 30 årene har vært å gjøre livet surt for alle ærlige nordmenn, det er ikke bare for meg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nevn en eneste terrorhandling som israel har begått!SabraChatillla Begge begått av libanesere. IDF slapp falangistene inn i leiren. Kahankommisjonen, som ble oppretteat AV israel for å granske saken konkluderte med at israel hadde en stor del av ansvaret. Kommisjonen holdt også Ariel Sharon personlig ansvarlig, og ba han om å fratre sin stilling som forsvarsmenister. JeninSnakker du om da Israel rykket inn for å drepe militante palestinere og drepte 56 personer? Så du har faktisk ikke et eneste eksempel på Israelsk terrorisme? Palestinsk terrorisme spør ingen om eksempler på for de er det tusener av. Jenin er egentlig et veldig interessant eksempel, da ca en vesentlig del av de drepte var sivile. Syns det er ganske interessant at hver gang israel slakter ned sivile er det liksom hamas sin skyld. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tenkte ikke helt på den, men om jeg husker rett var det fortsatt folk som bare så etter bråk. Av de som ble arrestert var det kun en som faktisk var palestiner. Men av videoene fra mediene ser det ut som de fleste var fra midtøsten. http://www.dagbladet.no/2009/01/09/nyheter...a/vold/4307988/ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Robertaas, du farer med fabler og konspirasjonsteorier. Dersom du er uenig med norsk innvandringspolitikk får du argumentere ut fra fakta, Hva er det du påstår er en fabel? Benekter du at sosialistene driver massiv import av kriminelle? Benekter du at sosialistene ønsker at de kriminelle ikke skal sitte i fengsel eller sitte der så kort tid som mulig? ikke en tåkefremstilling av en regjering som bevist er ute etter å gjøre livet ditt surt, Sosialistenes agenda de siste 30 årene har vært å gjøre livet surt for alle ærlige nordmenn, det er ikke bare for meg. Dette er et håpløst utgangspunkt. Jeg refererer deg til Tom Waits For Alice sine poster om innvandrere og kriminallstatistikk, og håper du åpner øynene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det er flere land i Midt-Østen enn bare Palestina. Til Duqe Endret 11. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Capless Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg føler dette trenger en egen tråd. Problemstillingen jeg ønsker å diskutere er om vi kan godta slike aksjoner som foregår i Oslo i kveld? Vi kan også følge situasjonen i Oslo her utover kvelden. Mitt syn på dette er at nå går det for langt. Israel-sympatisører møtes til en fredelig demonstrasjon foran Stortinget. Palestina-sympatisører kommer for å mot-demonstrere, noe som forsåvidt er OK så lenge det gjøres på en fredelig og respektabel måte. Dette utvikler seg til et gateslag mellom unge palestinasympatisører, svært mange med innvandrerbakgrunn, og politiet. Hva mener dere? Har det gått for langt? Det har gått alt for langt! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Du ser dermed bort i fra alle terrorhandlingene Israel har utført ovenfor det palestinske folk og lidelsen Israels regjering har påført palestinere, på grunn av hva noen delvis trangsynte venstreradikale liksom-opprørere som Blitz leker seg med i Oslo. Nevn en eneste terrorhandling som israel har begått! Gaza, 2008-2009. Drapet på Ahmed Bouchiki på Illehammer, 1973. Forøvrig så forstår jeg ikke hvorfor hærverk begått av et par hundre skrotnisser i Norge skal påvirke noens syn på hva som skjer flere hundre mil unna. Endret 11. januar 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er flere land i Midt-Østen enn bare Palestina. Til Duqe Hjelper det hvis jeg bruker ordet "muslimer" istedet? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Sosialistenes agenda de siste 30 årene har vært å gjøre livet surt for alle ærlige nordmenn, det er ikke bare for meg. Livet mitt er ikke surt, ergo er jeg en uærlig nordmann? Eller ligger din definisjon av en ærlig nordmann: "Norge for nordmenn" ? Endret 11. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html150 løslatt!!! hvorfor??? Da kan de like gjerne slutte å pågripe folk .. Stein Lillevolden må vel muligens være Norges mest patetiske mann. I en alder av 50 år henger han fortsatt sammen med voldsfikserte drittunger for å lage mest mulig bråk og faenskap. For de fleste stopper vel fascinasjonen av å knuse ruter,begå hærverk og pøbelkriminalitet relativt tidlig i tenårene, men ikke for Lillevolden nei... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Du ser dermed bort i fra alle terrorhandlingene Israel har utført ovenfor det palestinske folk og lidelsen Israels regjering har påført palestinere, på grunn av hva noen delvis trangsynte venstreradikale liksom-opprørere som Blitz leker seg med i Oslo. Nevn en eneste terrorhandling som israel har begått! Gaza, 2008-2009. Drapet på Ahmed Bouchiki på Illehammer, 1973. Forøvrig så forstår jeg ikke hvorfor hærverk begått av et par hundre skrotnisser i Norge skal påvirke noens syn på hva som skjer flere hundre mil unna. Terrorisme: Terrorisme er bruk av terror, det vil si handlinger som skaper frykt, for å oppnå et politisk mål. Forskjellige typer terrorisme har eksistert i uminnelige tider. Etter terrorangrepet 11. september 2001 mot World Trade Center i New York har kampen mot terrorisme stått høyt på mange vestlige nasjoners politiske handlingsliste. Så du meinar at drapet på feil mann var ein terror handling? Det som skjer her og i store delar av europa har ein stor invirkning på grunn av at det er det samme folket som driver med det kver gong, og det berre gjennspeilar korleis stuasjonen er. Dessa folka er rett og slett psykisk sjuke, noko som handlingane og meiningane til folket bevisar. Endret 11. januar 2009 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 What Oleoh? Påstår du at Ahmed Bouchiki var terrorist!?!? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sosialistenes agenda de siste 30 årene har vært å gjøre livet surt for alle ærlige nordmenn, det er ikke bare for meg. Livet mitt er ikke surt, ergo er jeg en uærlig nordmann? Eller ligger din definisjon av en ærlig nordmann: "Norge for nordmenn" ? Han sa ikkje at dei gjør livet ditt surt, dei prøvar å gjør livt ditt surt. Då dette vel resten av argumentasjonen din saman. Ein erleg nordmann er ein person som forholder seg til loven. Noko som folk som har budd i Noreg meir enn 5 år burde forstå. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html150 løslatt!!! hvorfor??? Da kan de like gjerne slutte å pågripe folk .. Stein Lillevolden må vel muligens være Norges mest patetiske mann. I en alder av 50 år henger han fortsatt sammen med voldsfikserte drittunger for å lage mest mulig bråk og faenskap. For de fleste stopper vel fascinasjonen av å knuse ruter,begå hærverk og pøbelkriminalitet relativt tidlig i tenårene, men ikke for Lillevolden nei... Han er definitivt patetisk, men det kunne jo alltids vært verre - han kunne vært Israel-venn eller frepper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 What Oleoh? Påstår du at Ahmed Bouchiki var terrorist!?!? Nei, tenkte berre litt feil der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html150 løslatt!!! hvorfor??? Da kan de like gjerne slutte å pågripe folk .. Stein Lillevolden må vel muligens være Norges mest patetiske mann. I en alder av 50 år henger han fortsatt sammen med voldsfikserte drittunger for å lage mest mulig bråk og faenskap. For de fleste stopper vel fascinasjonen av å knuse ruter,begå hærverk og pøbelkriminalitet relativt tidlig i tenårene, men ikke for Lillevolden nei... Han er definitivt patetisk, men det kunne jo alltids vært verre - han kunne vært Israel-venn eller frepper. Ganske store delar av Noregs befolkning er Isreil-venner, det er berre i Oslo og slik dær store delar av befolkniga er muslimar at folk er for Palestina. Eg kan ærleg inrømme at eg heia på palestina før, men det forandra seg fort etter at eg faktisk begynte å tenke over saken. Noko som faktisk du og burde gjør. Endret 11. januar 2009 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 What Oleoh? Påstår du at Ahmed Bouchiki var terrorist!?!? Nei, tenkte berre litt feil der. Han ble forvekslet med en terrorist (fra Munchenmassakren) i en katastrofal feiltakelse. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ein erleg nordmann er ein person som forholder seg til loven.Noko som folk som har budd i Noreg meir enn 5 år burde forstå. Mener du slik som Per Sandberg, nestformann i Fremskrittspartiet, som ble dømt for vold etter å ha slått ned en asylsøker? Eller hva med Martin Schanke, kommunestyrerepresentant i Fremskrittspartiet, som slo ned en motdebattant under en skoledebatt? Eller hva med at Fremskrittspartiet nylig ble tatt for skattejuks? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html150 løslatt!!! hvorfor??? Da kan de like gjerne slutte å pågripe folk .. Stein Lillevolden må vel muligens være Norges mest patetiske mann. I en alder av 50 år henger han fortsatt sammen med voldsfikserte drittunger for å lage mest mulig bråk og faenskap. For de fleste stopper vel fascinasjonen av å knuse ruter,begå hærverk og pøbelkriminalitet relativt tidlig i tenårene, men ikke for Lillevolden nei... Han er definitivt patetisk, men det kunne jo alltids vært verre - han kunne vært Israel-venn eller frepper. Begge er forsåvidt milevis bedre en volds-elskende 50-åring som mentalt befinner seg på en 13-årings nivå. (Nå kan det jo tenkes at Lillevolden faktisk lider av en sykdom, men har aldri hørt dette nevnt) Endret 11. januar 2009 av Vice Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 IDF slapp falangistene inn i leiren. Kahankommisjonen, som ble oppretteat AV israel for å granske saken konkluderte med at israel hadde en stor del av ansvaret. Kommisjonen holdt også Ariel Sharon personlig ansvarlig, og ba han om å fratre sin stilling som forsvarsmenister.Her er det snakk om at de ikke stoppet A fra å angripe B. Det kan neppe kalles terrorisme.Jenin er egentlig et veldig interessant eksempel, da ca en vesentlig del av de drepte var sivile. Syns det er ganske interessant at hver gang israel slakter ned sivile er det liksom hamas sin skyld.Jeg har ikke nektet for at uskyldige ble drept der, men de gikk inn for å drepe militære styrker og de fleste som ble drept var også militære styrker. Om du skal kalle dette terrorisme blir nesten alle krigshandlinger terrorisme og da mister uttrykket sin betydning. Som sagt enda ikke et eneste eksempel på israelsk terrorisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå