Laffe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html 150 løslatt!!! hvorfor??? Da kan de like gjerne slutte å pågripe folk .. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html150 løslatt!!! hvorfor??? Da kan de like gjerne slutte å pågripe folk .. Det blir for mye pappir-ærbe... Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) fyfaen å latterlige de er.. Meningsløs vold på det sterkeste - Er da ikke noe bedre enn Israel de? Bare at disse slåss med pinner istedenfor raketter. Får meg bare til å skjønne og støtte Israel enda bedre/mer. Vold avler vold, midtøsten avler idioter Helt enig, til å begynne med så var jeg verken for eller mot IS og PS, men ser nå at midtøsten er gjeng med idioter som blir lett påvirket/hjernvasket av terrorister. Støtter også Israel etter det som har skjedd i Oslo. Endret 11. januar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Støtter også Israel etter det som har skjedd i Oslo. Dette er egentlig forholdsvis trist. På grunn av noen opptøyer i Oslo sentrum, noe som forekommer en gang hvert tiår, der venstreradikale som Blitz også fører an, erklærer du seg selv Israel-vennlig. Du ser dermed bort i fra alle terrorhandlingene Israel har utført ovenfor det palestinske folk og lidelsen Israels regjering har påført palestinere, på grunn av hva noen delvis trangsynte venstreradikale liksom-opprørere som Blitz leker seg med i Oslo. Du skal for all del få lov til å støtte Israel, men når det er på grunnlag av hva som skjer her i Oslo, blir det bare tragisk. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Israel støttere demonstrerer de også, men de gjør det ikke gjennom vold og herverk. Endret 11. januar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hm, begynner å bli mye likehetstrekk med Oslo her nå......... Se filmen hos Youtube Endret 11. januar 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 For meg har dette sklidd såpass ut at jeg ikke lenger klarer å skille klinten fra veten. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/11/561434.html150 løslatt!!! hvorfor??? For at alle skal rekke å hente mer av skattepengene mine på sosialen på mandag? Ikke glem at sosialistene har som mål at vi skal ha flest mulig kriminelle i gatene. De er så glad i kiminelle at de også driver massiv import fra utlandet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Israel støttere demonstrerer de også, men de gjør det ikke gjennom vold og herverk. Blitz førte ann og gjorde at det ble bråk i går. Ikke palestinere. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Du ser dermed bort i fra alle terrorhandlingene Israel har utført ovenfor det palestinske folk og lidelsen Israels regjering har påført palestinere, på grunn av hva noen delvis trangsynte venstreradikale liksom-opprørere som Blitz leker seg med i Oslo. Nevn en eneste terrorhandling som israel har begått! Og jeg kunne ikke se mange blitzere blandt de som gikk talibananas i den første demonstrasjonen. Det som skjer nå er at Israel bomber aller steder Hamas sender opp raketter. Hamas velger at disse stedene skal være barnehager og sykehus. Endret 11. januar 2009 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Blitz førte ann og gjorde at det ble bråk i går. Ikke palestinere. Ikke for den første demonstrasjonen. Utrolig hvor kort hukommelse folk har. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tenkte ikke helt på den, men om jeg husker rett var det fortsatt folk som bare så etter bråk. Av de som ble arrestert var det kun en som faktisk var palestiner. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hm, begynner å bli mye likehetstrekk med Oslo her nå. Den videoen gjør meg trist. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nevn en eneste terrorhandling som israel har begått! Sabra Chatillla Jenin Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Nå har palestinerne som tradisjon å gjemme seg bak noen, så det var ikke så rart at de ikke blir tatt. Enten det er blitzere, frustrert palestinsk ungdom eller barn. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=550117 Endret 11. januar 2009 av monzilla Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hm, begynner å bli mye likehetstrekk med Oslo her nå......... Når et Europeisk område passerer 20% arabere så er helvete løs. Dette er velkjent så sosialistene går inn i denne situasjonen med åpne øyne. Oslo er antagelig tapt allerede. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tenkte ikke helt på den, men om jeg husker rett var det fortsatt folk som bare så etter bråk. Av de som ble arrestert var det kun en som faktisk var palestiner. link Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hm, begynner å bli mye likehetstrekk med Oslo her nå......... Når et Europeisk område passerer 20% arabere så er helvete løs. Dette er velkjent så sosialistene går inn i denne situasjonen med åpne øyne. Oslo er antagelig tapt allerede. Kilde? Hvilke sosialister? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Robertaas, du farer med fabler og konspirasjonsteorier. Dersom du er uenig med norsk innvandringspolitikk får du argumentere ut fra fakta, ikke en tåkefremstilling av en regjering som bevist er ute etter å gjøre livet ditt surt, Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nevn en eneste terrorhandling som israel har begått!SabraChatillla Begge begått av libanesere.JeninSnakker du om da Israel rykket inn for å drepe militante palestinere og drepte 56 personer? Så du har faktisk ikke et eneste eksempel på Israelsk terrorisme? Palestinsk terrorisme spør ingen om eksempler på for de er det tusener av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå