Marcus91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke så rask på avtrekkeren nå da, Geir. Han sier han var og demonstrerte. Og så holder han seg i tredjeperson når han beskriver pøbelstrekene. Han sier aldri "vi". Han skrøt jo at han var med. Og når skrev jeg at jeg var med på å sabotere ting? Skrev at jeg demonsterte! Fredelig faktisk.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Lurer fortsatt på hvordan det kan være moro... Lenke til kommentar
Marcus91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan kan det være moro? Tja, vet ikke jeg.. Var jo tross alt første gang jeg hadde sett noe sånt.. Så var jo litt morro å se på. Men kanskje morro blir litt feil å bruke.. Tror jeg skifter om til interessangt eller noe slikt. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Lurer fortsatt på hvordan det kan være moro... Blir morro å dra på jobb i morgen sammen med representanter fra forsikringsselskapet. Er alltid noen som har forskrudd form for humor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan kan det være moro? Tja, vet ikke jeg.. Var jo tross alt første gang jeg hadde sett noe sånt.. Så var jo litt morro å se på. Men kanskje morro blir litt feil å bruke.. Tror jeg skifter om til interessangt eller noe slikt. "Jeei! De traff kanskje noen i hodet med den steinen. SYKT FETT ASS" Lurer fortsatt på hvordan det kan være moro... Blir morro å dra på jobb i morgen sammen med representanter fra forsikringsselskapet. Er alltid noen som har forskrudd form for humor. Det er da noe helt annet. Galgenhumor er noe helt annet enn det det er snakk om her. Lenke til kommentar
Naxxar Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg lurer bare på en ting Hva i helvete tenker demonstrantene som knuser, ødelegger og angriper folk HER I NORGE. De får INGEN sympati av meg når de ødelegger her i hovedstaten vår. Den norske stat støtter Palestina og politiet i Norge støtter Palestina. Jeg bare lurer på HVORFOR de angriper politi. Det er som å slå seg selv. Det er ikke merkelig hvorfor situasjonen der nede er som den er når du ser på hvordan de oppfører seg. Nå sleng noe dritt tilbake mot meg dere som løper rundt å skyter raketter eller kaster stein. Lenke til kommentar
Marcus91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan kan det være moro? Tja, vet ikke jeg.. Var jo tross alt første gang jeg hadde sett noe sånt.. Så var jo litt morro å se på. Men kanskje morro blir litt feil å bruke.. Tror jeg skifter om til interessangt eller noe slikt. "Jeei! De traff kanskje noen i hodet med den steinen. SYKT FETT ASS" Lurer fortsatt på hvordan det kan være moro... Blir morro å dra på jobb i morgen sammen med representanter fra forsikringsselskapet. Er alltid noen som har forskrudd form for humor. Det er da noe helt annet. Galgenhumor er noe helt annet enn det det er snakk om her. tjææ, vil ikke akkurat si at det hadde vært SYKT FETT hvis de hadde truffet noen i hodet.. Det hadde jo vært en helt annen sak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Folk ble faktisk skadet under demonstrasjonen. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen andre som så innslaget på TV2 Nyhetskanalen hvor en gruppe israelske ungdommer hadde reist til et sted med god utsikt over Gaza for å spise lunsj og nyte bombingen? Den ene av ungdommene, en jente i 20-årsalderen, uttalte at Israel egentlig burde jevne hele Gaza med jorden, oppfulgt av "Yes, I'm a little bit fascist." Dette innslaget fikk meg til å tilgi alt som har foregått av voldelige opptøyer i Oslo de siste dagene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er det frelsearmeen? Det dreier seg om leveregler laget for soldater i krig. Det sier ingenting om at man skal ta rotta på alle som ikke tror. Sannheten er at både kristne og jøder ikke bare fikk leve, men endog praktisere sin religion under islamsk styre. De ble diskriminert og måtte betale straffeskatt, men de ble ikke tatt "rotta på". Geir Lenke til kommentar
Marcus91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg lurer bare på en ting Hva i helvete tenker demonstrantene som knuser, ødelegger og angriper folk HER I NORGE. De får INGEN sympati av meg når de ødelegger her i hovedstaten vår. Den norske stat støtter Palestina og politiet i Norge støtter Palestina. Jeg bare lurer på HVORFOR de angriper politi. Det er som å slå seg selv. Det er ikke merkelig hvorfor situasjonen der nede er som den er når du ser på hvordan de oppfører seg. Nå sleng noe dritt tilbake mot meg dere som løper rundt å skyter raketter eller kaster stein. Det er jo ikke alle som knuser, ødelegger og angriper. Etter det jeg merket var det bare ungdommene som drev på med slikt faktisk.. De fleste brydde seg ikke like mye som de fredelige demonstrantene etter å faktisk demonstere mot Israel.. De var bare ute etter å lage bråk. Jeg kan faktisk legge hånden på hjertet og si at jeg overhodet ikke så EN ENESTE voksen demonstrant som saboterte ting! Lenke til kommentar
Naxxar Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg lurer bare på en ting Hva i helvete tenker demonstrantene som knuser, ødelegger og angriper folk HER I NORGE. De får INGEN sympati av meg når de ødelegger her i hovedstaten vår. Den norske stat støtter Palestina og politiet i Norge støtter Palestina. Jeg bare lurer på HVORFOR de angriper politi. Det er som å slå seg selv. Det er ikke merkelig hvorfor situasjonen der nede er som den er når du ser på hvordan de oppfører seg. Nå sleng noe dritt tilbake mot meg dere som løper rundt å skyter raketter eller kaster stein. Det er jo ikke alle som knuser, ødelegger og angriper. Etter det jeg merket var det bare ungdommene som drev på med slikt faktisk.. De fleste brydde seg ikke like mye som de fredelige demonstrantene etter å faktisk demonstere mot Israel.. De var bare ute etter å lage bråk. Jeg kan faktisk legge hånden på hjertet og si at jeg overhodet ikke så EN ENESTE voksen demonstrant som saboterte ting! Det skal jeg være fult enig i. Er bare så utrolig synd at enkelte klarer å ødelegge for så mange som holder på fredelig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen andre som så innslaget på TV2 Nyhetskanalen hvor en gruppe israelske ungdommer hadde reist til et sted med god utsikt over Gaza for å spise lunsj og nyte bombingen? Den ene av ungdommene, en jente i 20-årsalderen, uttalte at Israel egentlig burde jevne hele Gaza med jorden, oppfulgt av "Yes, I'm a little bit fascist." Dette innslaget fikk meg til å tilgi alt som har foregått av voldelige opptøyer i Oslo de siste dagene. Ja, fy faen. Jeg satt der og måpte da hun sa det. Forstår ikke at folk kan si noe sånt en gang. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 http://www.shariahprogram.ca/articles/Jiha...bib-Jifry.shtml Takk for linken. Geir Lenke til kommentar
stwa Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Noen andre som så innslaget på TV2 Nyhetskanalen hvor en gruppe israelske ungdommer hadde reist til et sted med god utsikt over Gaza for å spise lunsj og nyte bombingen? Den ene av ungdommene, en jente i 20-årsalderen, uttalte at Israel egentlig burde jevne hele Gaza med jorden, oppfulgt av "Yes, I'm a little bit fascist." Dette innslaget fikk meg til å tilgi alt som har foregått av voldelige opptøyer i Oslo de siste dagene. Ja, fy faen. Jeg satt der og måpte da hun sa det. Forstår ikke at folk kan si noe sånt en gang. Hvorfor er det ingen som reagere når hamas ledere sier de vil utslette Israel fra kartet? Men for all del, det er en utrolig uttalese av en person fra ett folkeslag med en så skjør fortid!! Endret 10. januar 2009 av stwa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen andre som så innslaget på TV2 Nyhetskanalen hvor en gruppe israelske ungdommer hadde reist til et sted med god utsikt over Gaza for å spise lunsj og nyte bombingen? Den ene av ungdommene, en jente i 20-årsalderen, uttalte at Israel egentlig burde jevne hele Gaza med jorden, oppfulgt av "Yes, I'm a little bit fascist." Dette innslaget fikk meg til å tilgi alt som har foregått av voldelige opptøyer i Oslo de siste dagene. Ja, fy faen. Jeg satt der og måpte da hun sa det. Forstår ikke at folk kan si noe sånt en gang. Hvorfor er det ingen som reagere når hamas ledere sier de vil utslette Israel fra kartet? Men for all del, det er en utrolig uttalese fra en person fra ett folkeslag med en så skjør fortid!! Første jeg tenkte var hjernevasking. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor er det ingen som reagere når hamas ledere sier de vil utslette Israel fra kartet?Men for all del, det er en utrolig uttalese fra en person fra ett folkeslag med en så skjør fortid!! Det er vel ganske mange som reagerer på det? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er det frelsearmeen? Det dreier seg om leveregler laget for soldater i krig. Det sier ingenting om at man skal ta rotta på alle som ikke tror. Sannheten er at både kristne og jøder ikke bare fikk leve, men endog praktisere sin religion under islamsk styre. De ble diskriminert og måtte betale straffeskatt, men de ble ikke tatt "rotta på". Geir Hvor stå det at han var en hærfører? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Noen andre som så innslaget på TV2 Nyhetskanalen hvor en gruppe israelske ungdommer hadde reist til et sted med god utsikt over Gaza for å spise lunsj og nyte bombingen? Den ene av ungdommene, en jente i 20-årsalderen, uttalte at Israel egentlig burde jevne hele Gaza med jorden, oppfulgt av "Yes, I'm a little bit fascist."Dette innslaget fikk meg til å tilgi alt som har foregått av voldelige opptøyer i Oslo de siste dagene. Mener du det, ærlig talt? At det at en tenåringsjente fra et land i krig kan si sånt, rettferdiggjør at ungdom i Norge, flere tusen kilometer fra krigen kan ramponere hovedstanden? Ja, fy faen. Jeg satt der og måpte da hun sa det. Forstår ikke at folk kan si noe sånt en gang. Om du har vært mer enn en uke på dette forumet burde du ikke være forundret i det hele tatt. Her er det da mer enn nok av antatt siviliserte nordmenn som gir uttrykk for tilvarende fascistiske ideer stadig vekk. Geir Endret 10. januar 2009 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor er det ingen som reagere når hamas ledere sier de vil utslette Israel fra kartet?Men for all del, det er en utrolig uttalese fra en person fra ett folkeslag med en så skjør fortid!! Herregud, de fant jo Nazijøder i Israel At "en" person sier noe som dette er ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå