DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Rart de ikke bruker en annen glasstype. Finnes vel noen seige plast-typer. Tror vel ikke akkurat de hadde forventet dette da. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fysj da... Det der var ikke mye politisk korrekt. Er man blitzer så. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Rart de ikke bruker en annen glasstype. Finnes vel noen seige plast-typer. Tror vel ikke akkurat de hadde forventet dette da. Og hvem skulle betalt den ekstraomkostningen? Nei vanlig glass skulle da holde for folk med hodet i behold. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fysj da... Det der var ikke mye politisk korrekt. Er man blitzer så. Eventuelt livsnyter! Entropi er mitt ikon. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Outch, en som har fått en brostein i hodet. Blodig med kutt! Han var jo med på å sloss da. Høres vondt ut alikevell, jeg vil helst ikke komme med fordommer da jeg ikke vet hva han har gjort. For min del kan han ha prøvd å hindre blitz eller andre like som å være en av urofantene! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sant det. Vært værre hvis han hadde gått på gata og bare blitt truffet. Brannvesnet spyle maling!? Hørte jeg riktig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Brannvesnet spyle maling!? Hørte jeg riktig?Var det de sa Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hold dere til saken, et par innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Virker som om politiet reorganiserer nå. Ser for meg følgende mulige scenarier: 1) Demonstrantene spres ut i mindre grupper. Resten av kvelden brukes til å plukke opp smågrupper 2) Demonstrantene reorganiserer. En får en ny bølge opptøyer slik en så på onsdag. Jeg tviler på at dette skjer, er det tatt inn over 100 stykker så mister demonstrantene slagkraft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Virker som om politiet reorganiserer nå. Ser for meg følgende mulige scenarier: 1) Demonstrantene spres ut i mindre grupper. Resten av kvelden brukes til å plukke opp smågrupper 2) Demonstrantene reorganiserer. En får en ny bølge opptøyer slik en så på onsdag. Jeg tviler på at dette skjer, er det tatt inn over 100 stykker så mister demonstrantene slagkraft. Har mest trua på 1 jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tror jeg og. Er stille nå, så jeg slutter å høre på for nå for en liten stund. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, jeg og. Det er nok det som skjer. På ene siden håper jeg det roer seg. På andre siden håper jeg at det tar av. og blir et helvete. Har nemlig ingen gode filmer å se i kveld... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sant det. Vært værre hvis han hadde gått på gata og bare blitt truffet. Brannvesnet spyle maling!? Hørte jeg riktig? Sa de det på politiradioen? Høres rart ut. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Virker som om politiet reorganiserer nå. Ser for meg følgende mulige scenarier: 1) Demonstrantene spres ut i mindre grupper. Resten av kvelden brukes til å plukke opp smågrupper 2) Demonstrantene reorganiserer. En får en ny bølge opptøyer slik en så på onsdag. Jeg tviler på at dette skjer, er det tatt inn over 100 stykker så mister demonstrantene slagkraft. Har mest trua på 1 jeg. ÉN åtte meter høy super-Blitzer som går amok på Egertorget. Håper det kommer på DVD. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sant det. Vært værre hvis han hadde gått på gata og bare blitt truffet. Brannvesnet spyle maling!? Hørte jeg riktig? Sa de det på politiradioen? Høres rart ut. Kan hende noen har kasta maling utover? Så spyler brannvesenet bort det ? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sant det. Vært værre hvis han hadde gått på gata og bare blitt truffet. Brannvesnet spyle maling!? Hørte jeg riktig? Sa de det på politiradioen? Høres rart ut. Kan hende noen har kasta maling utover? Så spyler brannvesenet bort det ? Eller graffiti, som kanskje er mer trolig Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Og så driver man og knuser Mac'ern. Det er søren meg dritt altså. Nå må man lage en bigmack hjemme for å unngå abstinenser. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Rart de ikke bruker en annen glasstype. Finnes vel noen seige plast-typer. Det er kanskje lurere å bruke laminat. Selv laminert plastglass får riper om du kaster en stein på den, og driver man forretning må den ruten da byttes uansett. Men laminerte glassruter vil i alle fall sørge for at glasset ikke splintres. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Virker ikke som om det skjer så mye mer idag.. Politiet arresterer stadig vekk noen for ruteknusing hører jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå