pimpim Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke for å ødelegge morroa, men hvordan greier dere å se så mye "dramatikk" her?? Jeg har sett web-tv, avisforsider, uten at jeg ser de store slagene liksom? Det er egentlig godt gjort ja. Jeg bor like ved og var ved den Israelske ambasaden nå... det er helt klart at visse nyhetskanaler overdramatiserer det som skjer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 De går rett og slett rundt og bare knuser glass og kaster steiner. Trist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke for å ødelegge morroa, men hvordan greier dere å se så mye "dramatikk" her?? Jeg har sett web-tv, avisforsider, uten at jeg ser de store slagene liksom? Det oppleves nok mye mer dramatisk for de som er tilstede der. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Håper bare det blir få skader der idag. Mistenker at broren min er der (han skulle til Oslo med bandet å "se på musikkutstyr", i følge mamma) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fokus på McDonaldsforretninger? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Høres ut som de er over alt nå. Jævla idioter de som gjør hærverk. McDonalds er vist populært å ødelegge nå, sikkert Blitz. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det går ofte utover McDonalds og andre amerikanske forretninger Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Trenger Jan Thomas en buss? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det går ofte utover McDonalds og andre amerikanske forretninger Det er fordi de er noen "imperalistiske svin". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Trenger Jan Thomas en buss? Han er vel redd for sjappa si igjen. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det går ofte utover McDonalds og andre amerikanske forretninger Det er fordi de er noen "imperalistiske svin". Joda, også noe med at de ofte er det man først tenker på når man nevner USA. Og de støtter jo israel Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er riktignok mye bedre at det går ut over et multi-millionselskap som McDonalds enn mindre butikker som trenger å holde butikken oppe. (ikke at jeg støtter hærværk) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Er politiradioen full? Kommer ikke inn! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Brann! Endelig. Brann i Losjen for de som lurer. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Høres ut som de er over alt nå. Kalles massesuggesjon dvs. leser du her inne, får du nok det inntrykket :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er politiradioen full? Kommer ikke inn! Ja, men du må bare prøve så kommer du inne etterhvert. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Høres ut som de er over alt nå. Kalles massesuggesjon dvs. leser du her inne, får du nok det inntrykket :!: Fikk inntrykket fra politiradioen Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 "De knuser ruter over lav sko på egertorget" Så det er nå fakta iaf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå