L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ingen som tenker på å spyle med kaldt vann istedenfor tåregass?Er veldig trist for det som skjer nå der ute. Som nevnt i går så er ikke det særlig passende reaksjon når det er så kaldt ute. Det verste de kan få er en forkjølelse. Spyling med kaldt vann på denne årstiden kan fort føre til at noen fryser ihjel. Og en forkjølelse kan fort gå over i en lungebetennelse. Og hvem veit immunforsvaret på alle demonstrantene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hadde det vært -10 ute hadde kalt vann vært effektivt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 kaldt vann gjør nok at folk blir bare mer aggresive Det gjør vel tåregass også, men hva skal en gjøre? La dem holde på slik som de vil? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ingen som tenker på å spyle med kaldt vann istedenfor tåregass?Er veldig trist for det som skjer nå der ute. Som nevnt i går så er ikke det særlig passende reaksjon når det er så kaldt ute. Det verste de kan få er en forkjølelse. Spyling med kaldt vann på denne årstiden kan fort føre til at noen fryser ihjel. Nei.. De er jo aktivt.. Det er nesten som å "jogge i regn" Og en forkjølelse kan fort gå over i en lungebetennelse. Og hvem veit immunforsvaret på alle demonstrantene. Da stå doktoren klar med to ting: Antibiotika og håndjern. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Folk med brannbomber er observert! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jan Thomas er redd for butikken sin. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Folk med brannbomber er observert! KALT VANN, nå! Jan Thomas er redd for butikken sin. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen Ot-poster slettet. Vennligst hold dere til topicen.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jan Thomas er redd for butikken sin. Haha, stakkars fyr. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er lenge siden jeg har jeg har hatt sympati med Jan Thomas. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Nå har de virkelig begynt.. Nå begynner det vel snart skikkelig. Tards hele gjengen! Endret 10. januar 2009 av Vielleicht Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå begynner det. Frem meg plogene! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjør de ned med lastebilene! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå er det like før Politiet tar kontroll. Blitzere på vei! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jan Thomas er redd for butikken sin. Haha, stakkars fyr. Får håpe avskummet holder seg unna denne gangen... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå begynner det. Frem meg plogene! De skulle ha tatt inn bulldosere, brøytebiler, tråkkemaskiner og muligens tanks for å få spredd folkene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Satan så mye fyrverkeri. Må bli noen skadet nå. Og jeg ler av Jan Thomas' butikk Endret 10. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Blir så irritert på de pøblene. Så på nyhetene her om dagen, han fotografen? Som ble slått i hodet, så stod de andre bak å fucka til kameraet. Da kjente jeg at jeg ble varm i toppen! Og for ikke å nevne de schæferhundene politiet bruker, vi fikk jo se hvordan det gikk med en demonstrant. Trur ikke den bikkja slapp med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå