Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Container med jernstenger og steiner nå funnet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Container med jernstenger og steiner nå funnet.Så bra. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Person fra Blitz miljøet sparket tjenestemann, pågripelse er underveis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Var det samme person som hadde gassmaske og ikke fulgte pålegg fra politiet? Om ikke, +1 pågripelse. Blir spennende å se hvordan demonstrasjonen utarter seg idag.. Endret 10. januar 2009 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det var en kamerat. Personen som angrep en tjenestemann kom seg vekk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Første demoen var best. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Var det samme person som hadde gassmaske og ikke fulgte pålegg fra politiet? Om ikke, +1 pågripelse. Jau, de som driver med slikt tull tas inn nå virker det som. De gjør nok sitt beste for å unngå en ny "krig". Er det ambassaden som er "målet" i dag? De har i følge VG bestemt at den skal avsluttes før den når ambassaden. Ser ut som at de akter seg opp dit uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg hadde også tatt med meg gassmaske om jeg skulle til Oslo Sentrum i dag. Men jeg hadde også tatt med meg et speilrefleks og en refleksvest og lekt fotograf. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Politiet ser nok forskjell på en person med kamera/refleksvest enn "folk flest" som klart er der for å lage bråk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Sparke en polititjenestemann og kom seg vekk. Synd. Hørte at pågripelser av demonstranter måtte dokumenteres med film, så politiet har nok lyst til at de som blir pågrepet blir straffet godt for det de gjør. Ellers virker det uklart om hvordan demonstrasjonen blir. Vg melder Av frykt for nye opptøyer krever LO at dagens Gaza-demonstrasjon avsluttes ved Stortinget. , mens på politiradioen sies det at toget virker som skal gå til ambassaden. edit: mja, jeg skriver vel litt tregt. Endret 10. januar 2009 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det, er de jeg hørte også. Ser ikke ut til at det helt vet hva som skjer. Men de mobiliserer patruljer, så det virker som om toget skal gå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, man kan jo ikkje ha eit hjerte viss man støttar Isreil og er imot krigen. Alle som hatar Isreil og elskar krig har eit hjarte! Hvem er det du mener elsker krig? "Venstresiden"? Deg, les det eg skreiv. Kan du legge frem noe slags bevis eller argumentasjon for at jeg "elsker krig"? Du sa at Siv Jensen er hjertelaus. Argumente ditt for det var det om Isreil. Ho er for Isreil, men imot krigen. Så automatisk får eg bilde av at du hatar Isreil og elskar krig, sidan ho ikkje har og du har. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Oleoh: Hvorfor kan du aldri komme med beviser eller linker? Hver gang jeg har spørt deg om bevis, så har du ikke kommet med linker ++ du sier som du selv føler hva som er rett for deg. Nei, jeg er ikke noe palestiner-sympatør. Så du trenger ikke komme med "haha, din palestiner-sympatør" Isteil, what? Endret 10. januar 2009 av laffe Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Aftenposten.no forteller at blitzeren Stein Lillevolden er arrestert. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2859446.ece Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ser ikke ut som at LO får viljen sin, toget har begynt å gå mot ambasaden. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 There goes the neighborhood. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jews don't have hoods. hahaha Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kanskje ikke, men jeg bor rett ved ambassaden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fett. Du fikser video av moroa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ser forsåvidt at disse truckene jeg nevnte tidlig i natt faktisk står oppstilt ved ambassaden, så nytten i disse er vel noe klart god. Toget er ikke lange veien fra ambassaden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå