monzilla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ser på VG.no at politiet har fått etterretningsinformasjon om at ekstreme miljøer i utlandet er på vei til Norge nå. Godt mulig det kan bli spennende å høre på politiradioen i morgen også.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=546028 Jeg vet at politiet har nektet fotballpøbler inngang til riket. Regner med at det blir praktisert det samme nå. Tror og håper morgendagen kommer til å foregå rolig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg tror de de protesterer i mot gir blanke faen om protestantene ødelegger Oslo totalt.. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser på VG.no at politiet har fått etterretningsinformasjon om at ekstreme miljøer i utlandet er på vei til Norge nå. Godt mulig det kan bli spennende å høre på politiradioen i morgen også.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=546028 At flere opptøyere sitter på SAS nå på vei til Norge med andre ord? Ja, de er nok på vei. For endel år siden var det jo et regelrett gateslag i Gøteborg på G8-toppmøtet der. Såvidt jeg husker var det masse "heltidsdemonstranter" fra danmark, tyskland osv der. Var flere som ble skutt i der. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det var en person som ble skutt. I baken, forøvrig. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det var en person som ble skutt. I baken, forøvrig. I følge en gammel artikkel på VG.no var det 3 personer som ble skutt. Vet ikke hvem som skjøt, kan jo ha vært både politiet og demonstranter: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=1447951 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da takker jeg for meg. Må av subscribe denne tråden. For jeg vil helst unngå å våkne med 756 e-post fra diskusjon Lenke til kommentar
TheYid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen. Tviler på at det blir verre i morgen. Tror vi har sett det verste. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe, hvem skal måtte ta imot vår "uønskede elementer" da? Skal vi kaste dem på sjøen, kanskje? Det er masse måter å kvitte seg med dem. At ingen ønsker å gi den en god velkomst er ikke norges problem. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen. Det kan vel ikke stoppes etter loven? - Politi på flyplass: Hva skal du i Norge? - opptøyer: *gjemmer balltre bak ryggen* Se frognerparken politi: kos deg da Endret 9. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen. Nokså sant. Det kan vel ikke stoppes etter loven? - Politi på flyplass: Hva skal du i Norge? - opptøyer: *gjemmer balltre bak ryggen* Se frognerparken politi: kos deg da Hvis de heller påstår at de skal søke asyl så får de penger til bussen til sentrum dah... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det var en person som ble skutt. I baken, forøvrig. I følge en gammel artikkel på VG.no var det 3 personer som ble skutt. Vet ikke hvem som skjøt, kan jo ha vært både politiet og demonstranter: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=1447951 Nå snakket vi om Göteborg, ikke Genova. Det forekom svært kritikkverdige hendelser i begge tilfeller, og svenske politifolk slo vel i utgangspunktet mot alt som befant seg foran dem uten politiuniform. Men italienskopprørspoliti spøker en i alle tilfeller ikke med. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det var en person som ble skutt. I baken, forøvrig. I følge en gammel artikkel på VG.no var det 3 personer som ble skutt. Vet ikke hvem som skjøt, kan jo ha vært både politiet og demonstranter: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=1447951 Nå snakket vi om Göteborg, ikke Genova. Det forekom svært kritikkverdige hendelser i begge tilfeller, og svenske politifolk slo vel i utgangspunktet mot alt som befant seg foran dem uten politiuniform. Men italienskopprørspoliti spøker en i alle tilfeller ikke med. Ja, jeg snakker også om Gøteborg. Sitat fra artikkelen jeg linket til: "Genova blir den første store manndomsprøven siden Göteborg-møtet i juni, der tre personer ble skutt og både sivile og politifolk såret." Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser ikke bort fra at morendagens "demonstrasjon" vil trekke til seg en enda større andel av Oslos avskum, i tillegg til tilførsel fra landsbygda og import fra våre skandinaviske naboland. Folk som reiser til utlandet for å lage bråk, er neppe lekepøbler. Tror det blir Helvete i morgen. Nokså sant. Det kan vel ikke stoppes etter loven? - Politi på flyplass: Hva skal du i Norge? - opptøyer: *gjemmer balltre bak ryggen* Se frognerparken politi: kos deg da Hvis de heller påstår at de skal søke asyl så får de penger til bussen til sentrum dah... Haha. Nei uff.. Jeg fikk ikke politiradioen til å funke Og når jeg skrudde på den gamle politiradiolinken ista kom Radio Vestfold. Hva faen. Skal så sykt høre på politiradio i morgen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe, hvem skal måtte ta imot vår "uønskede elementer" da? Skal vi kaste dem på sjøen, kanskje? Det er masse måter å kvitte seg med dem. At ingen ønsker å gi den en god velkomst er ikke norges problem. De blir vel bare sett rett tilbake til Norge da, siden de har norsk statsborgerskap mener jeg ... Lenke til kommentar
TheYid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noe av det mest skremmende med denne konflikten, synes jeg faktisk hvor stor kontroll media har på oss. I jula var det folkemord i Kongo, og massevoldtekt av kvinner og barn. Ingen reagerte. I går gikk hele Norge i tog i protest mot en krigføring som neppe kan måle seg med hendelsene i Afrika. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De blir vel bare sett rett tilbake til Norge da, siden de har norsk statsborgerskap mener jeg ... Vi kan vel kun sende ut de uten norske statsborgerskap og de som vi klarer å trekke tilbake statsborgerskapet fra. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noe av det mest skremmende med denne konflikten, synes jeg faktisk hvor stor kontroll media har på oss. I jula var det folkemord i Kongo, og massevoldtekt av kvinner og barn. Ingen reagerte. I går gikk hele Norge i tog i protest mot en krigføring som neppe kan måle seg med hendelsene i Afrika. Vet. Men Det er vel fordi Norge er et mye mer stabilt land enn Kongo. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, jeg snakker også om Gøteborg. Sitat fra artikkelen jeg linket til: "Genova blir den første store manndomsprøven siden Göteborg-møtet i juni, der tre personer ble skutt og både sivile og politifolk såret." Ah, my bad. Jeg var for overfladisk når jeg leste. Men det Göteborg er i alle tilfeller et skoleeksempel på hvordan det ikke bør gjøres. Grøss.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 I går gikk hele Norge i tog i protest mot en krigføring som neppe kan måle seg med hendelsene i Afrika. Hvor mange millioner gikk i tog sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå