Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste at de fleste arresterte var under 18 år, det er synd at unge drittunger som oppfører seg som pøbler får ta over disse demontrasjonene og lar det gå helt ut av kontroll. Og støtter politiet fult ut i Makt bruken sin, det på sin plass når de har en slik situasjon og hamstre med.

Sett inn alt, vann kanoner, gummikuler, gass og alt som får disse pøblene til og bare legge seg ned og angre på at de hele tatt ble med på tullskapet.

 

Og de sier at de er forbanna på situasjonen nede på gazastripen, javel. Men va høøøen hjelper det og oppføre seg slik som de gjør her i Norge. De skaper jo bare en størrre avstand mellom seg og Nordmenn og ikke minst vesten.

 

Det går ann og få frem budskap utenom og oppføre seg som apekatter med adhd, sette fyr på ting og kaste steiner. Makan te råls har eg aldri oppleved i detta landet

Lenke til kommentar
Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres!

 

Drømmescenario: 15 kuldegrader og 10 000 liter iskaldt vann. :yes:

Jeg veit ikke med deg, men jeg er hvertfall mot dødstraff.

 

Det er jo ingen som tvinger pøblene til å bli våte. De kan jo bare oppføre seg som folk så slipper de det.

Lenke til kommentar
Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres!

 

Drømmescenario: 15 kuldegrader og 10 000 liter iskaldt vann. :yes:

Jeg veit ikke med deg, men jeg er hvertfall mot dødstraff.

 

Eg e for

Lenke til kommentar
Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres!

 

Drømmescenario: 15 kuldegrader og 10 000 liter iskaldt vann. :yes:

Jeg veit ikke med deg, men jeg er hvertfall mot dødstraff.

 

Det er jo ingen som tvinger pøblene til å bli våte. De kan jo bare oppføre seg som folk så slipper de det.

Vi får begynne å skyte tyver on sight også da. Ingen som tvinger dem til å bli skutt. De kan jo bare oppføre seg som folk så slipper de å dø.

Lenke til kommentar
Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres!

 

Drømmescenario: 15 kuldegrader og 10 000 liter iskaldt vann. :yes:

Jeg veit ikke med deg, men jeg er hvertfall mot dødstraff.

 

Eg e for

For hærverk?
Lenke til kommentar
Klabbedas:

 

Politiet skal ikke straffe.

 

Capish?

 

Så når politiet utøver makt for å forhindre kriminalitet så er det straff? Hva med en fyllekjører som nekter å gå ut av bilen? Regner du det som straff dersom de må bruke makt for å hindre ham i å kjøre videre?

 

Isåfall kan vi jo bare legge ned politiet.

Lenke til kommentar
Politiet bruker ikke vold, men makt. For å forhindre vold.

 

Om de bruker mer makt enn de trenger så er det vold, i dette tilfellet også kjent som politivold.

 

 

Så bruk passe varmt vann.

 

Har ikke så mye å si hva temperaturen på vannet er. Våt ute om vinteren er livsfarlig.

 

Acrid: Helt enig i at det der burde leses av så mange som mulig. Påvirkningskraften fra folk rundt er utrolig mye sterkere enn folk flest tenker over. I slike situasjoner som det der er det nok svært mange ellers helt rolige og fredelige folk som ble revet med i situasjonen av et mindre antall bøller. Enda en grunn til at man skal bruke minst mulig makt mot en slik gruppe. Overdreven voldsbruk vil bare føre til større sinne og mer problemer. Jeg er kjempeglad for at det meste av politiet ikke går rundt med skytevåpen, da kunne slike situajsoner ha blitt enda værre. Se på Athen f.eks.

Lenke til kommentar
Klabbedas:

 

Politiet skal ikke straffe.

 

Capish?

 

Så når politiet utøver makt for å forhindre kriminalitet så er det straff? Hva med en fyllekjører som nekter å gå ut av bilen? Regner du det som straff dersom de må bruke makt for å hindre ham i å kjøre videre?

 

Isåfall kan vi jo bare legge ned politiet.

258Troll_spray.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres!

 

Drømmescenario: 15 kuldegrader og 10 000 liter iskaldt vann. :yes:

Jeg veit ikke med deg, men jeg er hvertfall mot dødstraff.

 

Det er jo ingen som tvinger pøblene til å bli våte. De kan jo bare oppføre seg som folk så slipper de det.

Vi får begynne å skyte tyver on sight også da. Ingen som tvinger dem til å bli skutt. De kan jo bare oppføre seg som folk så slipper de å dø.

 

Å sprute varn på folk i 15 minusgrade er ikkje det samme som å skyte folk, du må ikkje dø av å bli spraia på.

Det tar faktisk ganske lang tid at vatnet fryse og 95% av vatnet vill garntert være vekke intil det skjer.

 

Men det er faktisk rett, vis tyvar ikkje stjeler og mordarar ikkje drepe sleppe dei straff.

 

Klabbedas:

 

Politiet skal ikke straffe.

 

Capish?

 

Så når politiet utøver makt for å forhindre kriminalitet så er det straff? Hva med en fyllekjører som nekter å gå ut av bilen? Regner du det som straff dersom de må bruke makt for å hindre ham i å kjøre videre?

 

Isåfall kan vi jo bare legge ned politiet.

258Troll_spray.jpg

 

Den første som hadde blitt spraia med den hadde nokk vert deg etter min meining.

Lenke til kommentar
Men det er faktisk rett, vis tyvar ikkje stjeler og mordarar ikkje drepe sleppe dei straff.

 

Men bør de ikke likevel straffes, siden de tross alt er tyver og mordere? Vi kan jo ikke la tyver og mordere vandre fritt rundt i samfunnet.

Endret av Spenol
Lenke til kommentar

Oleoh: Å sprute kaldt vann på folk midt på vinteren er uansett veldig risikabelt og rett og slett unødvendig. Vi har tåregass og ser ikke problemet med å bruke det. Vann skader i tilegg elektronisk utstyr, etc.

 

Og nei, politiet har ikke lov til å uten videre ødelegge deres personlige eiendeler uansett hvor pøbelete de er.

Lenke til kommentar
Å sprute varn på folk i 15 minusgrade er ikkje det samme som å skyte folk, du må ikkje dø av å bli spraia på.

Det tar faktisk ganske lang tid at vatnet fryse og 95% av vatnet vill garntert være vekke intil det skjer.

Hva pokker? Innbiller du deg virkelig at vannet må fryse for at kulde + vann skal være dødelig? I så fall tar du grundig feil. Prøv å gjett på hvor lenge man gjennomsnittlig overlever i vann som er 4 grader.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...