sageman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hvis politiet observerer en mobb som denger uskyldige sivile ala slik som under denne demonstrasjonen, bør de ha plikt til å skyte rett inn i folkemengden med gummikuler, enkelt og greit. sånn forbanna pøbeloppførsel som dette skal slåes hardt ned på, det ser jo pokker meg ut som en krigssone, hvis det er krig man er ute etter så kan man heller dra seg ned til Gaza og slåst der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Politiet forberedt på mer Gaza-bråk i Oslo Dette kan ikke bringe med seg noe godt. Ser ut som det blir en spennende dag i morgen. Lenke til kommentar
Klabbedas Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er på tide at politiet tar av silkehanskene og viser muskler overfor pøbelveldet som er i ferd med å utvikle seg. Finn frem vannkanonene og gummikulene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er på tide at politiet tar av silkehanskene og viser muskler overfor pøbelveldet som er i ferd med å utvikle seg. Finn frem vannkanonene og gummikulene. Vannkanoner i minusgrader hadde nok gjort seg, jah. Gummikuler har vi nettopp diskutert. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Synes at politiet burde leie et charterfly som går rett til gaza. Bare å fylle opp og levere dem tilbake. Så kan vi se hvem som ler sist. De demonstrantene som demonstrerer fredlig, eller de som lager bråk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Synes at politiet burde leie et charterfly som går rett til gaza. Bare å fylle opp og levere dem tilbake. Så kan vi se hvem som ler sist. De demonstrantene som demonstrerer fredlig, eller de som lager bråk. Leie et helt fly for én person? Det var da svært! Lenke til kommentar
shug Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/01/09/nyheter...a/vold/4307988/ "Det er ikke rart de føler seg forbannet" Hva faen tror du vi blir, når de tar med seg krigen hit? Fyfaen blir så kvalm av å lese slikt av en såkalt "ekspert" http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=546028 Så skal det komme enda fler da.. Det er jo flott - Akkurat det vi trenger. Nå er det bare å finne frem gummikulene (Skulle gjerne sagt riflene, men må vel holde oss seriøse her) Endret 9. januar 2009 av shug Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 NÆR TRUFFET: To politimenn var nær ved å bli truffet av en Molotov cocktail torsdag kveld Faen så irriterende. Dra tilbake og ødelegg deres egne byer. Jævla respektløse drittunger. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Så akkuart filmen 300 for tiende gang, så jeg stemmer for og få frem våres 300 beste krigere, gi dem ett skjold og ett hard-gummi-type-sverd også sette disse demostrantene på plass.. Men litt seriøst, jeg syntes denne oppførselen i Oslo er helt tragisk, jeg hadde håpet at politiet virkelig viste at denne type oppførsel er noe som overhode ikke blir akseptert.. Mne hvor langt skal man gå.. Gummikuler er nok litt vell farlige, men vannkanoner føler jeg hadde vært på sin plass.. Lenke til kommentar
Klabbedas Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er på tide at politiet tar av silkehanskene og viser muskler overfor pøbelveldet som er i ferd med å utvikle seg. Finn frem vannkanonene og gummikulene. Vannkanoner i minusgrader hadde nok gjort seg, jah. Gummikuler har vi nettopp diskutert. Så du mener vannkanoner er avhengig av tropevarme for å kunne brukes? Hvordan tror du man slukker brann i minusgrader? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres! Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er på tide at politiet tar av silkehanskene og viser muskler overfor pøbelveldet som er i ferd med å utvikle seg. Finn frem vannkanonene og gummikulene. Vannkanoner i minusgrader hadde nok gjort seg, jah. Gummikuler har vi nettopp diskutert. Så du mener vannkanoner er avhengig av tropevarme for å kunne brukes? Hvordan tror du man slukker brann i minusgrader? Nei, han snakker om at det hadde vært iskaldt for demostrantene å bli søk våte. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 prometherion: Tja, de fleste som ødela, ødela vel sin egen by så. Jeg synes at alle de her som oppforderer til at politiet skal bruke gummikuler og vold burde skamme seg like mye som de pøblene som ramponerte oslo. Å bruke eller oppfordre til vold eller mer vold er bare umodent og naivt. Det er folk som dere som utfører slik vold, bare at de kanskje sto på den andre siden politisk her. Lenke til kommentar
Klabbedas Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres! Drømmescenario: 15 kuldegrader og 10 000 liter iskaldt vann. Jeg tror bermen hadde fått annet å tenke på enn å ramponere omgivelsene. prometherion: Tja, de fleste som ødela, ødela vel sin egen by så. Jeg synes at alle de her som oppforderer til at politiet skal bruke gummikuler og vold burde skamme seg like mye som de pøblene som ramponerte oslo. Å bruke eller oppfordre til vold eller mer vold er bare umodent og naivt. Det er folk som dere som utfører slik vold, bare at de kanskje sto på den andre siden politisk her. Politiet bruker ikke vold, men makt. For å forhindre vold. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er på tide at politiet tar av silkehanskene og viser muskler overfor pøbelveldet som er i ferd med å utvikle seg. Finn frem vannkanonene og gummikulene. Vannkanoner i minusgrader hadde nok gjort seg, jah. Gummikuler har vi nettopp diskutert. Så du mener vannkanoner er avhengig av tropevarme for å kunne brukes? Hvordan tror du man slukker brann i minusgrader? Nei, han snakker om at det hadde vært iskaldt for demostrantene å bli søk våte. Folk hadde kommet seg fort hjem og situasjonen hadde roet seg i det minste.. Men tenk og lese om en kar som dødde av kulden på vei hjem etter han ble spylt av politiet, det KAN jo skje.. Jeg vet ikke helt hva jeg mener, men no må vi gjøre.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom fram med slangene og spyl de ned! Det skal nok få de hjem igjen i denne kulden. Evt. bruk tåregass. Et eller annet må gjøres! Drømmescenario: 15 kuldegrader og 10 000 liter iskaldt vann. Jeg tror bermen hadde fått annet å tenke på enn å ramponere omgivelsene. prometherion: Tja, de fleste som ødela, ødela vel sin egen by så. Jeg synes at alle de her som oppforderer til at politiet skal bruke gummikuler og vold burde skamme seg like mye som de pøblene som ramponerte oslo. Å bruke eller oppfordre til vold eller mer vold er bare umodent og naivt. Det er folk som dere som utfører slik vold, bare at de kanskje sto på den andre siden politisk her. Politiet bruker ikke vold, men makt. For å forhindre vold. Så bruk passe varmt vann. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Politiet er det eneste elementet i vårt samfunn som har rett til å bruke vold. Vold er vold, men det er selvfølgelig forskjell på et overfall og en polititjenestemann som arresterer en bråkmaker. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Darkbuster: Mulig det ikke er verre enn det, men blir det verre en det? De skriver jo så mange artikler om samme saken at det blir umulig å finne noe som helst som kan gi meg en liten oversikt. roberteh: Mange takk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Minner om dette: Les. Pensum for alle som sitter med vrangforestillingen om at de har noe av verdi å tilføye her. Som forventet har dere ikke brydd dere om å virkelig prøve å forstå hele situasjonen. Dere er totalt ubrukelige. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 roberteh: Mange takk. No problemo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå