larsingedude Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er ingen grunn for at vi i Norge skal lide pga innvandrere som ikke kan oppføre seg. Innvandrere som kommer hit for beskyttelse, men som vi selv må beskytte oss mot, burde sendes ut på dagen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vet ikke om det har vært nevnt før i denne tråden, men i en artikkel her går det fram at Sosialistisk ungdom reiser til Colombia for å få militær opplæring Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vet ikke om det har vært nevnt før i denne tråden, men i en artikkel her går det fram at Sosialistisk ungdom reiser til Colombia for å få militær opplæring Det er riktignok bare vrøvl, men ok. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det "går ikke frem", en columbiansk publikasjon påstår at det er slik. Edit: Selv om SU ikke er mine primære meningsfeller, og langt fra det også, må jeg si at det er litt suspekt å formulere at "det går frem" som om man snakket om et medisinsk forsøk der empiriske fakta ble lagt frem, "...det går frem av studien at medikament x viser seg effektiv mot sykdom y, altså at 0,54 % av gruppe a som fikk medikament x fikk sykdom y i løpet av en femårsperiode, mens 3 % av gruppe b som ikke fikk medikament x fikk sykdom y i løpet av samme femårsperiode [...]". Endret 9. januar 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er skammelig at folk tyr til vold her hjemme i Norge. Når folk kan angripe en gammel mann fordi han sympatiserer med Isreal, så viser det bare hvor dyp denne konflikten er. Har et lite spørsmål; Er det mange Palestinere i Gaza som har protestert mot rakett oppskytningene, eller har palestinere generelt sett vært enige om at å sende 6000 raketter mot Israel er den eneste utveien? Joa, men den skolen var kapret av hamas som skøyt mot israelske styrker. så det var hamas feil, hamas viste at dette ville skje, men de kapret skolen alikavel, dette sier litt om hva slags personer hamas består av? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sikkert sagt før i denne tråden, men det er et enormt tankekors at folk som ønsker å demonstrere for fred ender opp i gateslagsmål og flaskekasting... De som ender opp i gateslagsmål og flaskekasting demonstrerer ikke for fred. Enten er de bare bråkmakere, eller så vil de hevne seg. De som ville demonstrere for fred gikk i fakkeltog der det gikk fint for seg Lenke til kommentar
TheYid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 det var hamas feil, hamas viste at dette ville skje, men de kapret skolen alikavel Du framstiller det som om Israel ikke hadde et valg. Hvis Israel ikke ser noe annet alternativ enn å ta livet av hundrevis av uskyldige for å ta knekken på Hamas, bør de faktisk unnlate å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) det var hamas feil, hamas viste at dette ville skje, men de kapret skolen alikavel Du framstiller det som om Israel ikke hadde et valg. Hvis Israel ikke ser noe annet alternativ enn å ta livet av hundrevis av uskyldige for å ta knekken på Hamas, bør de faktisk unnlate å gjøre noe som helst. Sivile dør alltid i krig. Hvis du mener at Israel ikke har lov til å ta sivile, må du også mene at alle andre kriger er feil, fordi alle andre kriger har sivile gått tapt og gjerne i mye støre doser. Bare tenk på bombingen av berlin. Svært mange sivile liv gikk tapt. Endret 9. januar 2009 av Camlon Lenke til kommentar
shug Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) det var hamas feil, hamas viste at dette ville skje, men de kapret skolen alikavel Du framstiller det som om Israel ikke hadde et valg. Hvis Israel ikke ser noe annet alternativ enn å ta livet av hundrevis av uskyldige for å ta knekken på Hamas, bør de faktisk unnlate å gjøre noe som helst. Hvordan kan du si at de ikke har rett til å forsvare seg? Selvom jeg syntes det er tragisk at såpass mange sivile liv går tapt, er det jo uungåelig når Hamas har tatt over "landet". Hvilket annet valg hadde de? "De kan jo forhandle en fredlig løsning, istedenfor å peise på med raketter og bakkeinvason da". Hamas er jo ikke interessert i noen form for forhandling. Deres eneste mål er å utslette Israel, noe som selvfølgelig får Israel til å reagere sterkt, da det de siste 5 årene er sendt over 9000 raketter inn. Noen ganger er det ingen annen utvei.. Endret 9. januar 2009 av shug Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 *sukk* Idiotien vil ingen ende ta: Blitz ser fram til videre kamper mot krigen i Gaza, og gir full støtte til dem som deltok i gårdagens aksjoner. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg skammer meg over Dagbladet nå. Nå har det ramlet ned på fjerdeplass og det eneste som står er en innvandrerjente som sier at handlingene var forkastlige. Herregud for en avis. ang: Blitz. Se her http://blitz.no/ Endret 9. januar 2009 av Camlon Lenke til kommentar
shug Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 haha, fyfaen, må da være grenser for hvor latterlige blitzerne kan være Lenke til kommentar
TheYid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Sivile dør alltid i krig. At noe er vanlig gjør det ikke riktig. Hvis du mener at Israel ikke har lov til å ta sivile, må du også mene at alle andre kriger er feil Krig kan av og til være det minste av alle onder. Det er det ikke i dette tilfellet. Lidelsene Israel sparer sine egne innbyggere ved angrepene vi ser i dag, kan ikke under noen omstendigheter rettferdiggjøre de enorme lidelsene Israel påfører innbyggerne på Gaza. Jeg tviler dessuten sterkt på at Israel sparer egne innbyggere for lidelse i det hele tatt. Handlingene deres i disse dager fører bare til mer hat og ekstremisme blant muslimene. Edit: Det blir ny "demonstrasjon" i Oslo i morgen kl 14. Målet er den israelske ambassaden. Endret 9. januar 2009 av TheYid Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Edit: Det blir ny "demonstrasjon" i Oslo i morgen kl 14. Målet er den israelske ambassaden. Ja Ja, demonstrantene får bare huske at hvis de bryter seg inn på Ambasaden, så er det ikke norske politi de har med å gjøre lengre, da er de på Israelsk jord og jeg ser ikke for meg at den Israelske sikkerhetstyrken på ambasaden er like greie å ha med å gjøre........ Endret 9. januar 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er nesten så jeg ønsker at de greier å komme seg inn. Så skal de få en smekk de sent kommer til å glemme. Lenke til kommentar
shug Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 haha, ja får håpe det, JimRamse, slik at den israelske ambassaden viser politiet her hvordan man bør slå ned på disse pøblene Lenke til kommentar
Damp Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Blir mye mer rasisme på grunn av dette tror jeg! Ikke om man for en gangs skyld klarer å raskt få kastet søppelet ut av Norge. Problemet er at man lar den få bli i landet uansett hva de gjør og da blir det mere rasisme som alle lovlydige innvandrere lider under. Second that Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det som er så veldig synd her i Norge er at man dessverre ikke får noen straff for og oppføre seg som pøbel....Blir man arrestert så er det en klapp på skulderen med en formaning om at dette må man ikke gjøre om igjen..... Nei, hiv pøbelen ut av landet igjen...Selv om pøbelen ser ut til å like slike tilstander der de kommer fra så vil ikke vi ha slike tilstander her i Norge.... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fatter og begriper ikke hvorfor demonstrasjoner som denne finner sted i hovedstaden til et av de mest Palestinavennlige og Israelfiendtlige landene i vesten. Vi sitter på en regjering som leker åpenlyst med ideer om å boikotte Israel på flere måter, og så ender vi opp med masseødeleggelse og terrorisme som den vi så i Oslo i går. Jeg begynner jo å danne meg et bilde av Palestinere når jeg opplever sånt som dette i et land som knapt nok har uttalt annet enn uforbeholden støtte til hva de enn måtte finne på. Synd, men sant. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Bra at natten er over. Spent å se hva som står i avisene i dag. Legger også ned relay-streamen. For de som vi høre på politiradioen bare gå til politiradio.net Er det egentlig lov å høre på? Uansett, for all del. La de komme seg inn i ambasaden , så kan de sendes ned til Gaza og kaste stein der og se hvor mye det hjelper. Synes de som er tatt kan få en uke i fengsel eller noe, som en slags moralsk, men likevel en straff. Endret 9. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå