Evilfish Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 de har vel sine grunner. Nei de har nok ikke det. hva vet du om det? bare fordi det ikke er sannsynelig fordeg betyr ikke at det ikke skjedde. nekter du kanskje at en fyr vedsidna meg ble slengt i gresset og arrester av sivil kledd politi også? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hjelper så lite når det alltid er noen blant dem som ødelegger. Feiginger som gjemmer seg i mengden. Sant! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 de har vel sine grunner. Jeg forstår rett og slett ikke at du kan tro på det når du ikke vet noe om det. Det virker som om det er en "pollti' er svin og hater folket"-mentalitet som prater. Politiet gjør bare jobben sin, jeg tenkte på de som kasta brannbomber osv om de kanskje hadde en liten agenda. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) hva vet du om det? bare fordi det ikke er sannsynelig fordeg betyr ikke at det ikke skjedde. nekter du kanskje at en fyr vedsidna meg ble slengt i gresset og arrester av sivil kledd politi også? Nei. Men vet at politiet ikke "staga" det. *edit: misforståelse Endret 9. januar 2009 av Montgomery Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 nekter du kanskje at en fyr vedsidna meg ble slengt i gresset og arrester av sivil kledd politi også? Hva, er det forbudt for politiet å arrestere folk? Lenke til kommentar
Otter_3 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vurderer sterkt FrP nå, hadde det bare ikke hvert for noe som heter økonomi. Ser for meg fire år med finanskrise om de vinner til høsten. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vurderer sterkt FrP nå, hadde det bare ikke hvert for noe som heter økonomi.Ser for meg fire år med finanskrise om de vinner til høsten. Bare fordi Frp skriker høyest så er det på langt nær sikkert de evner å gjøre mest med det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vurderer sterkt FrP nå, hadde det bare ikke hvert for noe som heter økonomi.Ser for meg fire år med finanskrise om de vinner til høsten. Med tanke på at de ikke har vært i regjering ennå, er det vanskelig å si hva som vil skje. Jeg oppfordrer deg til å stemme, så får vi se hvordan FRP klarer seg i førersetet for første gang Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hva vet du om det? bare fordi det ikke er sannsynelig fordeg betyr ikke at det ikke skjedde. nekter du kanskje at en fyr vedsidna meg ble slengt i gresset og arrester av sivil kledd politi også? Nei. Men vet at politiet ikke "staga" det. *edit: misforståelse åssen vet du det? inside information? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 dette var ett perfekt eksempet hvordan vi skall utrykke oss. men den volden, steinkastinga osv ødla det. Perfekt eksempel? Jeg synes det endte likedan som det alltid gjør når pro-palestinere skal ytre sine meninger. Er vel høyst tvilsomt at det var pro-palestinere i fakkeltog, og etterpå stod på Youngstorget å hørte appeller av LO.leder Roar Flåthen og biskop Ole Christian Kvarme, som liksom gikk å kastet stein Tror man bør ha tunga rett i munn før man begynner å peke ut syndebukker Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hva vet du om det? bare fordi det ikke er sannsynelig fordeg betyr ikke at det ikke skjedde. nekter du kanskje at en fyr vedsidna meg ble slengt i gresset og arrester av sivil kledd politi også? Nei. Men vet at politiet ikke "staga" det. *edit: misforståelse åssen vet du det? inside information? Det var kanskje ikke misforståelse allikevel at du mener at politiet "staga" det? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) jeg sa det var en teori, noe problemer med det? tok jeg et valg som ikke var på din kontroll liste? Endret 9. januar 2009 av Alastor Trenger ikke sitere et innlegg som er rett over deg. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) de har vel sine grunner. Nei de har nok ikke det. hva vet du om det? bare fordi det ikke er sannsynelig fordeg betyr ikke at det ikke skjedde. nekter du kanskje at en fyr vedsidna meg ble slengt i gresset og arrester av sivil kledd politi også? Det er din oppgave å forklare hvorfor politiet skulle ha prøvd å provosere dere? Antar du at alle politimenn er pro-israelere. Jeg så en demonstrasjon for en uke siden mot den Israelske ambassaden. Da startet de med å skyte fyrverkeri, så kaste stener og egg, og dereter større skyts som raketter mot den Israelske ambassaden. Vi vet godt at dere ikke var noe bedre i dag, og vi kan se godt på bilder hva dere gjorde. Ingen tror på at dere var snille unger og så kom de slemme politimennene mot dere og gasset dere ned. Hvis det var slik, hvorfor skjedde det ingenting med fakkeltoget? Du burde skamme deg. Ikke bare ødelegger du for din egen sak, men du skaper økt rasisme og skader uskyldige mennesker. Svar meg på dette: Hvorfor var ikke du med og demonstrerte fredelig i fakkeltoget? Nekter ikke for at en ved siden av deg ble arrestert. Hvorfor skulle vi det? Det er bare bra at voldlige demonstranter blir tatt. Endret 9. januar 2009 av Camlon Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Man kan fint møte debattanter man er uenige med seriøst. Spesiellt i denne tråden. 1 innlegg + kommentar er slettet. Og, om man mener et innlegg er useriøst, ikke drit deg tilsvarende ut med å svare med enda større useriøsiteter. Det hjelper saken din fin lite. Er det spørsmål, send meg pm. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det er din oppgave å forklare hvorfor politiet skulle ha prøvd å provosere dere? Antar du at alle politimenn er pro-israelere. Jeg så en demonstrasjon for en uke siden mot den Israelske ambassaden. Da startet de med å skyte fyrverkeri, så kaste stener og egg, og dereter større skyts som raketter mot den Israelske ambassaden. Vi vet godt at dere ikke var noe bedre i dag, og vi kan se godt på bilder hva dere gjorde. Ingen tror på at dere var snille unger og så kom de slemme politimennene mot dere. hvis det var slik, hvorfor skjedde det ingenting med fakkeltoget? Du burde skamme deg. Ikke bare ødelegger du for din egen sak, men du skaper økt rasisme og skader uskyldige mennesker. Svar meg på dette: Hvorfor var ikke du med og demonstrerte fredelig i fakkeltoget? Nekter for at en ved siden av deg ble arrestert. Hvorfor skulle vi det? Det er bare bra at voldlige demonstranter blir tatt. sa jeg at jeg ikke var der? du tror vell sikkert at jeg er norsk-palestiner som kasta steiner og bomber, vell tro det du. jeg sa over att de som kasta bombers osv kanskje hadde en agenda, det var alt. Endret 9. januar 2009 av Alastor Fjernet unødvendig quoting Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 jeg sa det var en teori, noe problemer med det? tok jeg et valg som ikke var på din kontroll liste? Hva underbygger du teorien din med da? jeg sa over att de som kasta bombers osv kanskje hadde en agenda, det var alt. Agendaen deres var å lage helvete. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) At demonstranter aldri lærer. Det er (fjernet: standard) rutine. Man går ut i gata og chanter hva nå enn motd måtte være (message of teh day), noen timer går, og politiet pwner det hele med tåregass og ingen har stilt med vernemasker. Ulikt sørpå, hvor demonstranter stiller forberedt. Jeg ser hver demonstrasjon som en anledning til å rasere, rane, skade osv pga mangelen på orden det skaper. Ingen tvil om at det er en del som digger å kaste stein på politibiler osv. Det må finnes en bedre måte å få ut en mening på. Å skrike fascister osv er jo temmelig fruktløst. Da er det bedre å skrive et brev eller noe annet kreativt. Men ikke fly rundt i oslos gater, nå er det sikkert ei ukes arbeid med å rydde og fixe opp alt som ble herpet. Endret 9. januar 2009 av unserheld Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 sa jeg at jeg ikke var der? du tror vell sikkert at jeg er norsk-palestiner som kasta steiner og bomber, vell tro det du. jeg sa over att de som kasta bombers osv kanskje hadde en agenda, det var alt. Ro ned, de som har gjort noe vet det best selv. Fordommer fører til hat og da er vi omtrent der demonstrasjonene var/er. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 jeg sa det var en teori, noe problemer med det? tok jeg et valg som ikke var på din kontroll liste? Hva underbygger du teorien din med da? jeg sa over att de som kasta bombers osv kanskje hadde en agenda, det var alt. Agendaen deres var å lage helvete. Hverken mer eller mindre. eller kanskje de ville bli kvitt oss, så de brukte dem som grunn til å få lov til å gasse alle som sto rundt Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ser hver demonstrasjon som en anledning til å rasere, rane, skade osv pga mangelen på orden det skaper. Ingen tvil om at det er en del som digger å kaste stein på politibiler osv. Nå er det veldig mange demonstrasjoner som går av stabelen uten problemer, og dermed også tilsvarende mindre mediadekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå