Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Over 120 brukere leser nå emnet. Har forumet opplevd noe lignende før? Det var "verre" når The Pirate Bay var nede for telling. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vil vel dukke mer og mer opp på youtube. Nye digitale tiden dette her, slike hendelser vil være å finne på youtube og andre tjenester ila minutter. Film med mobilen, last det opp. Se filmen hos Youtube Lett at hvis det hadde vært min bil og jeg hadde sittet inni så hadde det blitt mange påkjørte folk.... Selvforsvar kalles det. Lenke til kommentar
osloru Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ufff. Er det bare i norge det er så voldsomme demonstranter pgv denne Krigen?. Har iike hørt noe fra andre land enda Norge tar imot så mange utlendinger at klarer ikke å kontrollere alle. Regner med at det var bare 5% av alle palestinerne fra Oslo som lagde bråk i dag Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser i videoen til tv Norge at noen med utenlandsk opprinnelse står og roper "fuck deg, fuck deg" til noen utenfor gjerdet. Umodent til de grader! De så virkelig farlige ut......... . Er nok noen som bare henger seg på fra Holmlia og de stedene der. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) "F#¤# you mother#¤#¤#" Jeg lo så hardt.... Endret 8. januar 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser i videoen til tv Norge at noen med utenlandsk opprinnelse står og roper "fuck deg, fuck deg" til noen utenfor gjerdet. Umodent til de grader! Det var stort sett bare innvandrere ved gjerdet. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg syntes det ikke funket spesielt bra når det virket som om det bare ble enda mer kaos når alle løp i hver sin retning, og politiet løp etter.. Jeg tenker på første gangen de brukte gass, virket som de fikk litt panikk og plutselig var hele krysset fylt med gass, og alle løp. Men det funket bedre etterhvert da Og når jeg sa at det gikk "fint" for seg i starten mente jeg når de _fleste sto og protesterte inntil gjerdene og det kom noen snøballer nå og da.. Det er jo nettopp det som er taktikken til politiet under voldelige demonstrasjoner, å spre demonstrantene med tåregass. En stor forsamling er vanskelig å kontrollere, mens mindre grupper lett kan plukkes opp av sivile spanere og andre patruljer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser i videoen til tv Norge at noen med utenlandsk opprinnelse står og roper "fuck deg, fuck deg" til noen utenfor gjerdet. Umodent til de grader! De var "hvite" og så veldig norske ut syns nå jeg, måtte dobbeltsjekkke da. Derfor innlegget kommer litt sent. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sikkert noen av dere som har svart noe av det samme da jeg ikke har lest hele posten. Jeg blir iallefall bare oppgitt av det som skjer. For all del. Demonstrer så mye man vil. Men hvorfor i huleste helvete skal man ty til vold. Som tidligere skrevet over så blir man forbannet over det som skjer og det er fult forståelig. Men det bør da for faen gå ann å tenke litt lenger. Noe annet jeg så bilder av opptøyerene. Hvorfor tar foreldrene med sine unger med på dette? Ikke missforstå meg. Jeg syns det er tragisk og ille det som Israel gjør, men demonstrer heller fredlig for faen. Bare lage opptøyer for å bråke med andre er ikke akkuratt "kult". Måtte bare få ut min frustrasjon. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som skal ut og vifte med israelske flagg i dag? Lenke til kommentar
PS_CS4 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare for å forsikre meg: ER DET TRYGT I OSLO NÅ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som skal ut og vifte med israelske flagg i dag? Tenkte ikke akkurat det nei? Hvorfor det? Bare for å forsikre meg: ER DET TRYGT I OSLO NÅ? Nei, jeg tviler på det. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Trafikkpolitiet har neppe mye med denne "krigen" å gjøre. Tango (Oslopolitiets Trafikkorps) er like mye politi som andre enheter. De har samme opplæring i "crowd control" som alle andre. De ble også benyttet til trafikkdirigering og sperretjeneste under de rolige periodene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare for å forsikre meg: ER DET TRYGT I OSLO NÅ? Det er aldri trygt i Oslo på kvelden. Lenke til kommentar
verdensborger Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mobb disse Blitzerne som bruker selv fredelige demonstrasjoner som påskudd for å lage kvalm. De er jo mer konforme enn nynazister og jeg vedder på at mange av dem ikke vet forskjellen på NATO og Norges Automobilforbund. Blitz er så.......UT! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Litt småprovoserende og se hvordan Politibilen blir forsøkt ødelagt. Ut i fra ren spekkulasjon vil jeg tro flere av ødeleggerne ikke betaler skatt og dermed i hvertfall ikke har rett til å ødelegge statens eindom. Nok om dette. Det er sikkert en hel del som ser på dette kun som en anledning til å bråke og lage kvalm! Endret 8. januar 2009 av Nauz Lenke til kommentar
PS_CS4 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare for å forsikre meg: ER DET TRYGT I OSLO NÅ? Det er aldri trygt i Oslo på kvelden. Nå ? I morra om dagen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette har gått alt for langt. Knusing av ambasader og oslos "paradegate"... De ødlegger for seg selv OG de som faktisk demonstrerer fredelig.. Jeg skjønner ikke hvorfor politiet ikke tyr til andre metoder. Når det hives ting mot dem, samt en brannbombe burde de få fjernet de værste demonstrantene. Arrester dem gjerne, for nå lager de jo bare bråk. Vekk med tåregassen, bruk nervegass på pøblene Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er aldri trygt i Oslo på kvelden. Ja, politiet advarer faktisk mot å ferdes i enkelte strøk om kvelden, selv uten dagens hendelser. Lenke til kommentar
osloru Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som skal ut og vifte med israelske flagg i dag? si fra om du tar med israelsk flag , da tar jeg palestinsk også går vi sammen til Karl J. gate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå