Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opptøyene er ikke gått for noe, men folk som er så provosert(med go grunn) tenker ikke rasjonelt. Klart det er ikke smart av de, men hva ville du gjort?

Hvordan hadde du reagert? Hvis du ikke allerede har reagert! Bombingen av Gaza må stoppes.

Hadde ihvertfall vurdert å tenke igjennom hva jeg gjør før jeg går ut og utfører idiotiske voldelige handlinger mot et uskyldig land og dets innbyggere.

Skjønner deg godt. Men er ikke dette stort sett mot Israelske ambasade det startet med? Så kommer politiet, rebelske undgdom med litt for mye nasjonalisme kommer og bam vi har det startet? eller hur?

Opptøyene startet på Eidsvoll plass fordi det var en støttemarkering for Israel der. Det er klart alle som har en annen mening enn deg må angripes. :)

Nei det sier jeg ikke, har du fått et inntrykk av det vil jeg beklage min fomulering. Men at faktisk personer kan støtte Israel er for MEG ikke forståelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Jeg regner med at palestinakomiteen kommer og jobber litt på dugnad for å rydde opp etter rotet sitt i dag!?

Hvofor har palestinakomiten ansvaret for det som skjedde?

Fordi de har innkalt til denne demoen. De har hengt opp hundrevis av flyers på masse postkasser til folk i Oslo i dag, inkl min postkasse.

Lenke til kommentar
Vel, se for deg at noen hadde angrepet, drept og skadet SIVILE i ditt hjemland, og med overvekt av barn. Du blir fryktelig provosert ikke sant? jeg blir provosert, bare av og tenke på alle de uskyldige livene som har gått tapt.

Rakketene som sendes mot Israel er som småe nyttårsraketter i forhond til va israel sender.

Israel har drept flere av sine egene med egene bomber en det rakettene til Hamas. (Har ikke reele fakta annet en min lærer påsto så om sistnevnte setning.)

Opptøyene er ikke gått for noe, men folk som er så provosert(med go grunn) tenker ikke rasjonelt. Klart det er ikke smart av de, men hva ville du gjort?

Dette har vi faktisk historikk på. Hvordan oppførte de seg de som rømte fra Norge til Sverige under andre verdenskrig? Nei, de ramponerte ikke og de angrep ikke uskyldige.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Vil vel dukke mer og mer opp på youtube. Nye digitale tiden dette her, slike hendelser vil være å finne på youtube og andre tjenester ila minutter. Film med mobilen, last det opp.

youtube

Hvorfor har politibil bilalarm? :D

I tilfelle noen idioter går løs på dem når den er parkert?

Lenke til kommentar
"Da kan samtlige Tango dimmiteres." ser ut som om det har roet seg nå

Trafikkpolitiet har neppe mye med denne "krigen" å gjøre.

Jo, det regner jeg med. De er jo tross alt ansvarlige for å omdirigere trafikk rundt de verste demoene/opptøyene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...