Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir for dumt å bruke dette som argument mot innvandring generelt og palestinere spesielt.

De fleste muslimer er heldigvis lovlydige og fredelige. Derimot har vi mange elementer som ødelegger for oss andre og spesielt for andre muslimer. Disse burde vi klare å sende ut av landet så rakst som mulig.

Lenke til kommentar
*banker opp gammel mann*

 

Heldigvis:

 

Sverre Martin Haug fikk beina sparket under seg, og ble tildelt flere slag da han lå på bakken. Situasjonen så svært alvorlig ut før to unge muslimske menn grep inn og fikk reddet mannen unna de rasende demonstrantene.

 

Jeg har vel en mistanke om at hoveddelen av de voldelige demonstrantene er norske innfødte yrkesdemonstranter (les Lillevolden og Blitz). Det blir for dumt å bruke dette som argument mot innvandring generelt og palestinere spesielt.

 

Har jeg ikke gjort heller ;) Bryr meg særs lite om hvem det er som skaper opptøyer akkurat nå, det være seg Blitz, andre raddiser eller innvandrere. De er like ille alle sammen. At noen overhodet gjør slikt mot en gammel mann er bare tullete, uansett hvem som gjør det.

Lenke til kommentar
Flere hundre av palestinsk opphav som lagde bråk visstnok?

Nei??

 

Ser du på noen av videoene er det paletstinere som står med flagg og knyttneven i været mens de hyler "Allahu Akbar!". Dette minner veldig om Midtøsten bare at de mangler våpnene å skyte i været med.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Nå er det jo like før militæret bør bistå politiet, dette er jo helt sykt!

 

Det blir bare enda mer papirarbeid...... To etater som skal samordnes... Nå snakker politiet om at de må inn og skrive rapporter.

 

Jepp, gud forby at ikke rapportene skulle bli skrevet.......når Oslo raseres!

Lenke til kommentar
Føler nesten at jeg burde dra ned til sentrum og hjelpe politiet.

Jeg tror faktisk politiet ville sett svært lite positivt på slik 'hjelp' og endt opp med å pågripe deg for ett eller annet.

 

Nå er det jo like før militæret bør bistå politiet, dette er jo helt sykt!

Så ille er det ikke. Vi har ikke benyttet forsvaret mot vårt eget folk siden Menstadslaget, og jeg syns ikke vi skal begynne med det i dag.

 

Og hva skal de rent konkret gjøre?

Lenke til kommentar

Her knuser demonstrantene Karl Johan

Tente på julegran og knuste butikkvinduer

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=545880

 

Så ille er det ikke. Vi har ikke benyttet forsvaret mot vårt eget folk siden Menstadslaget, og jeg syns ikke vi skal begynne med det i dag.

 

Og hva skal de rent konkret gjøre?

 

 

- Ingenting hellig

Politiet har tilsynelatende ikke kontroll og jager rundt i gatene.

 

På tide kanskje?

Lenke til kommentar
*banker opp gammel mann*

 

Heldigvis:

 

Sverre Martin Haug fikk beina sparket under seg, og ble tildelt flere slag da han lå på bakken. Situasjonen så svært alvorlig ut før to unge muslimske menn grep inn og fikk reddet mannen unna de rasende demonstrantene.

 

Jeg har vel en mistanke om at hoveddelen av de voldelige demonstrantene er norske innfødte yrkesdemonstranter (les Lillevolden og Blitz). Det blir for dumt å bruke dette som argument mot innvandring generelt og palestinere spesielt.

Det er nok heller sant at både muslimske og norske demonstranter skapte trøbbel. At det er noen litt mer sympatiske, og gjerne da blandt de muslimske tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar

Det triste er jo at de som hittil er blitt pågrepet, samt de som venter seg håndjern senere på kvelden, ikke vil få strenge straffene. Politiet har jo ikke mye konkrete bevis å gå på som kan holde fast mot en streng dom. Tviler sterkt på at de blir sendt hjem igjen, og det er faenmeg synd.

Lenke til kommentar
Her knuser demonstrantene Karl Johan

Tente på julegran og knuste butikkvinduer

 

<a href="http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=545880" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=545880</a>

 

Så ille er det ikke. Vi har ikke benyttet forsvaret mot vårt eget folk siden Menstadslaget, og jeg syns ikke vi skal begynne med det i dag.

 

Og hva skal de rent konkret gjøre?

 

 

- Ingenting hellig

Politiet har tilsynelatende ikke kontroll og jager rundt i gatene.

 

På tide kanskje?

Da blir det en ny minnestein som må opp.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...