Ustedalen Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Ikke si de har begynt igjen? Blir denne voldelig, blir jeg litt smålig sur! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Ikke si de har begynt igjen? Blir denne voldelig, blir jeg litt smålig sur! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=546260 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg fulgte med, men det var ikke noe action. Bare noen som skrek ett eller annet at Israel var terrorister, og holdt seg dermed nok så rolig! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg blir rett og slett kvalm av de som knuser ruter og kaster ting på politiet. De kommer neppe noen vei med å demonstrere og ødelegge i Oslo. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Det ser ut til at det gikk rolig for seg i dag. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Godt å høre. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke dro, orket egentlig ikke mer demonstrasjoner på en stund etter alt surret forrige lørdag, men denne virket jo veldig fredelig. Props til Blitz for en godt arrangert demo. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Jupp. Fint å se at de også kan arrangere fredelige demoer. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Seriøst, les posten min. Virker som om jeg må trøkke det ned med teskje hos deg, men du har glemt hvordan du svelger det Jeg definerte hva jeg anså/anser som en "innvandrer/Utlending" det er igrunn feil å si "innvandrer/Utlending" til en som er født og oppvokst i Norge. Er litt lavmål-diskusjon når du på en eller annen måte klarer å trøkke inn "evneveike pøbler" i den sammenligningen? Uansett, ute på gata er du like stor i kjeften? Jeg har vært ute på "gata" i såpass mange år at jeg ikke er dum, men det er også lenge siden jeg sluttet å være redd, hvis det er det du lurer på? Ellers er det unødvendig og i mot reglene å gjøre dette til noe personlig, så vi slutter med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå