Gå til innhold

[FIFA 09] Clubs-Klubb

CREDiBLE

Anbefalte innlegg

zenit.png

FIFA er en fotballspillserie som går helt tilbake til midt på nittitallet. Det har vært det ledende fotballspillet i det nye årtusenet, i hard konkurranse mot Pro Evolution Soccer. Etter at PES kom på banen har FIFA måtte fornye seg selv på mange områder, og et av resultatene av dette ble FIFA'09 Clubs.

FIFA'09 clubs er en videreføring av FIFA-seriens "Be A Pro"-konsept. Her styrer alle èn spiller istedenfor å kontrollere hele laget som man kanskje er vant til. I FIFA'08 var det maksimalt 5 spillere på hvert lag, men i FIFA'09 har konseptet blitt utvidet, og man kan nå spille med opp til 10 spillere på hvert lag. (11 spillere - 1 keeper). Dette har banet vei for at spillerene kan opprette klubber, og spille mot andre vennegjenger over hele verden.

info.png

Siden det er ganske laber invite-rate på den forrige tråden fyrer jeg opp en ny klubb for oss på Gamer.no. Klubben er åpen for alle som vil være med, så det er bare å melde sin interesse :)

Zenit St Gamersburg er en klubb for norske gamere som liker å spille FIFA'09 på Xbox 360. Det er ingen restriksjoner på alder, nivå eller frekvens på spillingen. Vil du være med, får du være med.

Når det gjelder det tekniske rundt klubben, så spiller vi med det engelske laget Arsenal. Enkelt og greit fordi midtstopperparet har mye fart og duellstyrke, noe som kan trenges hvis man ikke er vant til å spille med hverandre. I tillegg har vi duell- og hodestyrken til Adebayor på topp, samtidig som vi kan variere mellom teknikken og farta til Eduardo og skuddstyrken til van Persie. I tillegg har vi Nasri og Fabregas sentralt som både kan holde på ballen og slå gjennombrudd.

blimed.png

Høres det interessant ut? Du kan selvfølgelig bli med i denne klubben selv om du er med i andre klubber, inkludert andre klubber på Gamer.no. Som påpekt tidligere er det ingen inntakskrav, alle som vil får være med.

Send meg enkelt og greit en PM med din Gamertag, så sender jeg en invite så fort jeg får mulighet. Velkommen!

tropp.png

1.

Gamer.no: eXilAz

GT: RuntherCredible

2.

Gamer.no: Lernes

GT: hardcorepANZER

3.

Gamer.no:

GT:

4.

Gamer.no:

GT:

5.

Gamer.no:

GT:

6.

Gamer.no:

GT:

7.

Gamer.no:

GT:

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...