msmanson Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vet ikke helt om dette er riktig plass å spørre, men jeg prøver. Jeg har planer om å prøve å koble pcen til tv, men er igrunn helt grønn. Er det mulig å forklare hvordan jeg gjør dette (eller om det i det hele tatt er mulig)på en lettvin måte? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hva har du av grafikkort og tilkoblingsmuligheter da? VGA til venstre, S-video i midten, eller har du kanskje DVI? Endret 8. januar 2009 av scumbag Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Tja.. Det er VGA og S-video er det på både pcen og tven, har DVI på pcen men ikke på tven tror jeg.. Om det hjalp noe..? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Har du HDMI på TV-en da? Endret 8. januar 2009 av scumbag Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jepps da... Og hvis jeg ikke er helt på jordet nå, så finnes det kabler som er dvi i den ene enden og hdmi i den andre eller? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jepps da... Og hvis jeg ikke er helt på jordet nå, så finnes det kabler som er dvi i den ene enden og hdmi i den andre eller? Stemmer det. Endret 9. januar 2009 av scumbag Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Men det er vel ikke bare å plugge den i, også ordner resten seg selv? Må vel inn på egenskaper og endre noe greier der`? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men det er vel ikke bare å plugge den i, også ordner resten seg selv? Må vel inn på egenskaper og endre noe greier der`? Etter man har koblet til kabelen er det ikke så mye mer enn at man må velge f.eks. "HDMI 1" eller "HDMI 2" på fjernsynet (kommer an på hvilken port du koblet til). Også selvsagt gå inn på "Egenskaper for skjerm" og få aktivert skjerm nr. 2. Denne konfigureres da slik du vil ha den; oppløsning og om du vil enten klone bildet eller ha utvidet skrivebord. Du kan titte litt her, siden dette er en problemstilling som går igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå