ticsyboy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei! Det er vinter jeg går nedover en bakke, det er glatt. Jeg sklir å faller på siden, tenker ikke mer over det. Går inn på klasserommet, skal skrive en mld men der ser jeg at mobilen er knust xd Ikke bare litt, men knekt, knust, bendet og alt f*** xd Går dette på reiseforsikring? MVH: Nicolas Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spørs på reiseforsikringen, om den krever overnatting, om den dekker med en gang du går ut av huset, eller om du være i en annen kommune før det er definert som reise...så vilkårene er bedre å lese enn å spørre oss Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Spørs på reiseforsikringen, om den krever overnatting, om den dekker med en gang du går ut av huset, eller om du være i en annen kommune før det er definert som reise...så vilkårene er bedre å lese enn å spørre oss Hvordan vet jeg om jeg har reiseforsikring? xd Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du må jo evt ha tegnet en forsikring før ulykkestidspunktet, så det burde du vel vite om du har gjort eller ei? Mulig du kan ha en gjennom dine foreldre hvis du er under 18. Hvis ikke har du ikke noe som kan dekke det, bare å kjøpe ny. (hvis ikke du har tegnet en slik "idiot" forsikring der du kjøpte den) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spørs på reiseforsikringen, om den krever overnatting, om den dekker med en gang du går ut av huset, eller om du være i en annen kommune før det er definert som reise...så vilkårene er bedre å lese enn å spørre oss Hvordan vet jeg om jeg har reiseforsikring? xd Tok det for gitt at du visste slikt FØR du spurte om det gikk på reiseforsikring jeg.. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Hvordan vet jeg om jeg har reiseforsikring?" ----------------------------------------------------- Har du kjøpt reiseforsikring noen gang ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå