Rafo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Crap! Dette var jo en brøler. Jeg er mao ikke upåklagelig dreven, og dette kom jo som en bombe..hehe. Noen som har tips til kabinett som passer til hovedkortet mitt? (Og i samme slengen kan man hive inn tips til psu...hehe.) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan passet det ikke? P6T er jo ATX og da skal det jo få plass. Lenke til kommentar
Rafo Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan passet det ikke? P6T er jo ATX og da skal det jo få plass. Hmm..som sagt så er jeg ingen ekspert. Men det som ser ut til å være problemet, er at jeg ikke får de diverse inn/utgangene til å passe med "gridden" bakpå kabinettet. Men tatt i betraktning det du sier, er det kanskje et sjakktrekk å ringe en kompis...hehe. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Gridden? I/O panelet du mener? Der alle usb utgangen osv kommer? Isåfall så må du se oppi hovedkort esken din for der ligger det et nytt I/O panel. Bare dytt på det gamle fra utsiden av kabinettet langs kanten så popper det utav sporene også bare trykker du på plass det nye. Endret 8. januar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Rafo Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Aha..will do! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe, bare hyggelig Første gang du bygger selv? Lenke til kommentar
Rafo Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp, så jeg ble litt stressa der. Men nå satt det som et skudd. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe, kjenner følelsen. Men det var bra Vis det er noe mer du ikke får til så bare spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå